Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DNIEZE schreef:Tallie_ho, laten we jou muizen is dood maken met een baksteen, dat vind je ook niet leuk.
Caroline1985 schreef:DNIEZE schreef:Tallie_ho, laten we jou muizen is dood maken met een baksteen, dat vind je ook niet leuk.Najaaaaaaaaaa waar slaat dit nu weer op?!
Nanne schreef:Op een zeer platte muis denk ik.
Tallie_Ho schreef:Nanne schreef:Op een zeer platte muis denk ik.
Kunnen ze ook niet knagen aan je dure ankydekjes dacht ik zo
Tallie_Ho schreef:Nanne schreef:Op een zeer platte muis denk ik.
Kunnen ze ook niet knagen aan je dure ankydekjes dacht ik zo
Caroline1985 schreef:Nee dat zou verschrikkelijk zijn... Maar goed hey een muisje in een kooitje stoppen is een tamme muis he?! Ook al komt die zo uit het wild die gaat vast niet aan de dekjes knagen
Tallie_Ho schreef:Caroline1985 schreef:Nee dat zou verschrikkelijk zijn... Maar goed hey een muisje in een kooitje stoppen is een tamme muis he?! Ook al komt die zo uit het wild die gaat vast niet aan de dekjes knagen
Nee, dat is waar.. Een tijger in een kooi is natuurlijk ook ineens een tamme tijger die stopt met zijn oerinstinct volgen
pinuts schreef:tallie verveelt zich duidelijk:) ga muizen zoeken, en ze doodmeppen:)
Tallie_Ho schreef:Caroline1985 schreef:Nee dat zou verschrikkelijk zijn... Maar goed hey een muisje in een kooitje stoppen is een tamme muis he?! Ook al komt die zo uit het wild die gaat vast niet aan de dekjes knagen
Nee, dat is waar.. Een tijger in een kooi is natuurlijk ook ineens een tamme tijger die stopt met zijn oerinstinct volgen
Tallie_Ho schreef:Kunnen ze ook verzuipen Nans
knooopje schreef:Tallie_Ho schreef:
flauw flauw flauw
er zit ook echt geen verschil tussen een tijger en een muis... duh...
Tallie_Ho schreef:Kunnen ze ook verzuipen Nans