Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die bestaan al enigszins [HK] [HK]de boktcattery-mensen of [HK] Nog meer Perzen liefhebbers? maar een algemeen topic is ook leuk hoorCitaat:Misschien een leuk idee om een katten topic op te richten? In de huiskamer..voor alle liefhebbers van katten?
ProudJustify schreef:Nog even over het castreren op jongere leeftijd, niet elke DA doet dit hoor, onze
DA deed het echt pas bij 8 maanden minimaal, dus zal wel DA-afhankelijk zijn of ze
wel of niet als met 4,5 maand gaan castreren
Maanling schreef:ProudJustify schreef:Nog even over het castreren op jongere leeftijd, niet elke DA doet dit hoor, onze
DA deed het echt pas bij 8 maanden minimaal, dus zal wel DA-afhankelijk zijn of ze
wel of niet als met 4,5 maand gaan castreren
Dat klopt helemaal. De wat oudere garde doet het liever niet. De jongere en wat modernere staan er opener tegenover.
Jetje1985 schreef:Ik ga deze week maar even met de da bellen, want hij heeft weer in huis geplast (wasmand).
MandyR schreef:Jetje1985 schreef:Ik ga deze week maar even met de da bellen, want hij heeft weer in huis geplast (wasmand).
Misschien een dichte wasmand kopen?
Die van mij deden dat vroeger ook vaak totdat ik een dichte mand kocht. Nu, 5 jaar later, doen ze het alleen als ik het deksel er scheef op heb gedaan en ze er dus in kunnen komen.
Ik denk dat de vuile onderbroeken toch erg aantrekkelijk ruiken.
cissy schreef:maar die wasmand ruikt wel naar de vuile onderbroeken dus misschien extra aantrekkelijk voor hem?
Je zou je dierenarts ook eens hierom kunnen vragen: http://www.catteryragnarok.nl/nl/index. ... height=900 is in feite chemische castratie en dan hoeft hij niet gelijk gecastreerd te worden en kan nog even uitgroeien.