er staat nu een belonig op van 500 euro! voor de gene die hem terug komt brengen!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
er staat nu een belonig op van 500 euro! voor de gene die hem terug komt brengen!!
nu maar hopen dat hij snel terug is
ik ben samen met de mensen gaan kijken maar was hij helaas al weg
de man van het gezin heeft hem geprobeert te pakken maar toen rende hij weg, hij zei wel dat hij mager was
maar oogde verder gezond, ze noemde ook duidelijke kenmerken van de Bobby die ik nergens vermeld heb
ik ga de hele nacht zoeken daar op die plaats ohhh mensen ik hoop het zo, zodra ik nieuws heb horen jullie het
marleen_usar schreef:Kan je hem zelf wel pakken denk je? Anders zou je iets mee kunnen nemen,je weet nou tenminste waar hij ongeveer zit.PPPPPPPFFFFFFFF wat een stress he ik als poezenmens weet er alles van.

we zetten nu steeds voor de deur eten neer in de hoop dat hij dan zo naar binnen komt, hij liep een paar straten veder op langs het water, en gezien de katten pootjes in mn voortuin (als die van hem zijn) lijkt het er op dat hij steeds thuis komt
ik hark nu elke dag de tuin aan zodat ik zie of er nieuwe pootjes staan, ik zet het eeten neer en laat de voordeur open.............................. ach mensen ik hoop het zo................ zodra er nieuws is meld ik het meteen
Cayenne schreef:Kun je geen kattenval regelen bij de dierenbescherming? Dan zet je die neer in de omgeving waar Bobby de laatste keer is gezien met wat eten erin, en dan maar hopen dat hij er op af komt.
het voer wat wij neer zetten is binnen een half uur op en hebben we de gene die dat doet gefotograveert , NIET bobby dus maar een zwerf kat die enorm groot en mager is, ik heb hem al opgegeven bij de DB hopen dat zijn baasje zich snel meld
in tussen nog steeds geen spoor meer van Bobby ben vanacht tot 04.00 uur wezen zoeken, veel katten gezien maar geen bobby, begin nu langszaam echt de hoop te verliezen