Orange_peach schreef:Ik vind ook dat TS zeker genoeg moeite heeft gedaan om de kat terug te vinden. De kat betekent veel voor je, ga haar dus ook zeker halen en geef niet op voordat je ze weer thuis hebt!
Ik zou ook zeker niet te lang wachten, bel eventueel al naar de politie om te vragen welke hulp je kan verwachten!! dan krijg je informatie voor wat als ... + je hebt daar je verhaal al uitgelegd, zij weten hier al van en zullen jouw dus ook eerder geloven!
Bel ook ruim op voorhand naar de dierenarts zodat zij een plaatsje kan vrijhouden voor jouw ... de dame die je kat nu heeft zou ik echter niet te lang op voorhand inlichten, misschien brengt ze de kat weg en doet ze alsof zij ze niet meer heeft.
ik hoop en duim dat je heel snel je kat weer thuis hebt en dat hij zijn lesje toch een beetje heeft geleerd!
x
Dan moet je voor de fatsoenlijke manier gaan.
Eerst fatsoenlijk en daarna de aso manier kan niet, dan is er teveel bewijs tegen je.
Bedenk goed hoe hier de wet in elkaar zit, dat is echt niet even eerlijk, zeker niet als je iets terug wil hebben wat bijv zelfs gestolen is. Nu moet je eerst nog uitvechten of de kat gevonden of gestolen is áls de chip erin zit en van daaruit wie er recht heeft op de kat. Want dat is ook niet zo simpel wettelijk gezien.