arnjojo schreef:Wilawander schreef:Bij ons in de praktijk is geen enekele hond waarbij Frontline niet werkt. Tenzij het niet juist wordt gebruikt. (Omgeving bv. behandelen, maar dan werken andere middelen ook niet)
Heb hier zelf 4 honden die al jaren met Frontline worden behandeld waaronder 1 hond met vloallergie en nog nooit een vlo gehad. terwijl we buitenaf wonen met 4 katten om de deur. Dus een verhoogde vlodruk. Maar elke kat en hond zijn absoluut vlovrij met Frontline.
Als jij in een praktijk werkt moet je toch als geen ander weten dat je onzin uitkraamt over dat je beesten vlo vrij zijn.. Vind maar 1 vlo op zo'n beestjedat is hetzelfde als een speld in een hooi berg zoeken. Ik vind je niet erg goed ingeleid over de middelen en dieren.... Je moet namelijk als geen ander weten dat voor frontline niet voor niks frontline combo is gekomen!
Wij gebruiken anders met succes al jaren Frontline (niet de combo). We hebben een grote praktijk en totaal geen klachten over Frontline. Veel mensen gebruiken het niet goed. De omgeving wordt vaak vergeten te behandelen. Dan zal zo'n dier nooit vlovrij zijn. Dat zijn onze ervaringen dus vindt niet dat jij kan zeggen dat ik niet goed geinformeerd ben. Mijn hond heeft een behoorlijke vloallergie. 1 vlo is genoeg om hem aan het krabben te krijgen. Sinds ik alle 5 weken Frontline erop doe krabt hij niet meer. (Gebruik het ook in de wintermaanden). Dus ik kan niks negatiefs zeggen over Frontline. Wel is de werking tegen teken 0,0. Daarvoor gebruik ik een ander middel.