Met spoed Duitse Dog eigenaren ervaringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rissa

Re: Met spoed Duitse Dog eigenaren ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:21

Ts super wat je voor deze hond doet! Ik kan je geen tips geven, behalve dat je een grotere bank nodig hebt als ik je laatste foto bekijk Knipoog

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:04

Haha!

Diablo krijgt Cavon brokken, al vanaf pup af aan en dat zijn prima brokken voor hun. Ik betaal nu 28 euro voor een grote zak.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:03

Ik ben ook aan het overschakelen op cavom, maar hier is het erg moeilijk te verkrijgen, dus als er iemand van Belgie(oost vlaanderen) ook cavom wil geven. Let me know! Dan kan ik een pallet bestellen(minimum 200kilo, en gezien de houdbaarheidsdatum is het beter met meerdere te delen).
Brasco deed het niet zo goed op RC, kreeg hardere haren en zweette meer en rook minder lekker. Op eukanuba deed hij het wel super, maar vind hij niet zo lekker

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:36

Ziva schreef:
Ooo dan ga ik morgen eens kijken bij de c1000! Thank you! per 120 kilo? very interesting, wat kost dat?

JA, zo irritant van die naam. En grappig dat ze het vinden allemaal... En met onze 2 honden op stap geeft altijd een spektakel..grootste en kleinste ras samen. Altijd maar die opmerkingen.. "kijk die grote! En die kleine!! wat een verschil!!" Nee hoor, het zijn zusje en broertje.. Gestoord Samen de stad in..iedereen wil maar aaien, je hebt altijd een gesprek, vermoeiend soms Slapen T is ook zon knuffel, atijd in voor een aai..maar dat doen we maar niet meer..gewoon niet aaien. Net zoals als ik op t strand ben met paardenbeest..altijd dat "mag ik aaien"..jeeuutje, wat heb ik een beestenboel Tong uitsteken

5 doggen, dan heb je zeker ook wel een leuk stukje land bij je huis Vingers aflikken ?

voor 120 kilo betaal je een kilo prijs van ik meen 1,30 voor vlees kompleet dan he.
Bij de super zit er 400 gram in maar krijg je eigenlijk maar ongeveer 320 gram vlees, dit omdat het in een bakkie gepleurt wordt dus zit er iets meer water bij anders druipt het er niet lekker in zeg maar
De worsten zijn geperst dus veel minder vocht.