Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chubby schreef:Ja, ik vind het persoonlijk ook fijner om met m'n dikke billen op de bank voor de tv te zitten.. Maar een beetje lichaamsbeweging is voor iedereen gezond!
Maar aan de andere kant kan het er best sneu uit zien als je zo'n klein hondje naast de fiets ziet rennen. Over het algemeen zijn Jack Russels wel actieve hondjes. Zelfs zou ik het niet te vaak doen. Houd hij niet van balspelletjes?
. Dus dat duurt nog even.
dees_daan schreef:als hij ouder is dan een jaar, en een goede conditie heeft, en je bouwd het goed op, dan kan het wel hoor!
ga ook niet eerder met hem fietsen tot hij uitgegroeit is hoor!! dus dan moet hij zowiezo een jaar zijn.
dees_daan schreef:daarom, als de hond het leuk vind, en het is verantwoord (dus oud genoeg, conditie, en opbouwen) dan is het geen probleem, ik heb hier ook een ukkie lopgen van 28 cm, misschien ga ik het met hem ook wel eens proberen, kleine stukjes, ik had hem eerst altijd in een tas mee achterop, maar daar word hij wat te zwaar voor
toen hij nog HEEL klein was lag hij in mijn schoudertas, zo ook een paar keer op concour geweest om te kijken, hij was te jong om zo lang alleen te zijn, dus dam maar in de tas en af en toe er is uit om te plassen enz.