Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Weet je, als je echt heel serieus aan behendigheid wilt doen en er echt wat mee wilt bereiken, bv kampioenschappen ofzo, dan neem je een border collie.
anneliesdj schreef:Wil je zeggen dat ik slecht voor mijn hond zorg en hem goedkope troep voer?? Kom op zeg, er zijn meer goede merken voer behalve pedigree en royal canin.
Ontwormen doe ik goed en zoals ik zei werken de ontvlooiingsmiddelen niet op zo'n grote hond dus ben ik op aanraden van anderen knoflook gaan gebruiken en nu is hij eindelijk vlooivrij.
annepaardoes schreef:Dit vind ik nogal kort door de bocht. Er zijn veel verschillende rassen die op top niveau lopen. Van Australian Shepherds tot dwergsnauzers. Borders worden inderdaad veel in de sport gebruik, maar er zijn tal van andere rassen die zich verdienstelijk in de sport laten zien.
anneliesdj schreef:*zucht* Frontline werkt dus niet.annepaardoes schreef:Dit vind ik nogal kort door de bocht. Er zijn veel verschillende rassen die op top niveau lopen. Van Australian Shepherds tot dwergsnauzers. Borders worden inderdaad veel in de sport gebruik, maar er zijn tal van andere rassen die zich verdienstelijk in de sport laten zien.
Het was ook vrij kort door de bocht bedoeld, zoals ik zei; de border is het ideale voorbeeld van agility-hond en zoals ik ook al heb gezegd is er vrijwel geen ras wat niet aan agility kan doen. Heb je de hele post wel gelezen?