Ilzjuh schreef:nicci88 schreef:witte herder is de canadese herder
Dat is inderdaad hetzelfde hondenras ja. Kon alleen even niet op het woord Canadese komen. Vraag me niet waarom, laten we het erop houden dat hoe later het wordt, hoe meer ik ga lijden aan tijdelijk geheugenverlies. Ofzo.suusiejj schreef:Haha ooh Djaga werd in het begin zoooooooooooo vaak witte herder genoemt he..
Er was toen eens iemand die me niet wilde geloven.. Ik werd er echt helemaal simpel van dus ben met me chagerijnige kop zijn papieren gaan ophalen , ik kan daar echt niet tegen tegen mensen die beter denken te weten wat voor dier ik heb dan ik zelf
Husks zijn ook niet makkelijk dus opzich of je nou een Husk neemt of een Witteherder eigenwijs zijn ze allebeiwat soms ook wel enorm veel lol opleverd hahaha sacha die kan je bijvoorbeeld enorm bitchy aankijken
Ik vind het allebei prachtige hondenrassen, haha. Misschien neem ik er later van allebei wel eentje. En dan moet er natuurlijk ook nog een vierde hond bij want anders is die Sheltie van mij weer zo alleen. Hmmm. Hele kennel beginnen dan maar?
O, jee om t ff helemaal ingewikkeld te maken:
eigenlijk heten ze Zwitserse Witte Herder......