Dank je poes 
Weet even niks te zeggen....
@ meart: ik heb in de openingspost ook gezegd dat hij wel kleine stukjes vlees at, maar dat bij lange na niet genoeg was... maandag weigerde hij gewoon alles. Ik heb het letterlijk in zijn bek gestopt, maar hij spuugde gewoon alles uit... ik heb hem kattenmelk om de bek gesmeerd, omdat hij op de gewone manier niet wilde drinken.... maar dat wilde hij ook niet... 
Wat moet ik dan nog??!!! Ik kón maandag niet meer naar de DA, ik moest werken, en we zijn bezig met een verhuizing... dus ben ik dinsdag geweest. Een bloedje trekken had geen zin, omdat ie niet at, en dat ie mager was zag ik zo ook wel....
Medicijnen hadden geen nut, dat werkt alleen maar als ie ook eet, want als ie alles uitspuugt, spuugt ie medicijnen ook uit... en dinsdag kon ik alleen maar op de fiets naar de DA (mijn man is directiechauffeur, en moest werken, en ik heb geen rijbewijs), het katje meenemen, was niet mogelijk, dan was ie door de stress doodgegaan.... en als mensen zeggen dat een kat het wel redt, en mijn DA ook, wat moet ik dan nog?? De DA had ook geen medicijnen voor een gebroken hartje.... 
Ik heb voor hem geknokt, ik heb alles gedaan wat ik bedenken kon, en wat me aangeraden werd, maar niets hielp...
Ik was zó hoopvol gisteren, hij at gistermiddag een miezerig klein stukje worst, en ik wilde vandaag de Feliway kopen, ik dacht dat hij er dan wel weer bovenop zou komen.... maar nee.....
Weet je hoe het voelt, om dag aan dag een apathische kat in je armen te hebben die niet eens meer spint... ja gisteravond wel.... die steeds maar kijkt naar de deur, omdat ie zijn vriendje mist.... waarvoor je alles koopt wat je maar bedenken kunt, maar die niet meer wíl.... waar je hele verhalen tegen houdt, maar het zegt hem niks... ?
Weet je hoe het is als je katje onder je handen (ja, ik was wakker vannacht) overlijdt... voor de laatste keer een beetje spint.... een klein kreetje.... en dan weg is.... ? 
Ik ben de eerste dag dat ik kón gelijk naar de DA geweest voor advies... mijn enige fout is dat ik niet dacht dat het een spoedgeval was.... hij was niet aangereden ofzo.... goede leer voor een volgende keer, maar laat die keer nooit en nooit komen....
Ik kón hem niet helpen, echt niet.... als ik het had gekund, lag hij nu wel spinnend op mijn schoot.....