Runn_love_ schreef:ja dat is waar.. als je nu links staat en doet alsof je aan de andere kant staat,, voor de spin rechts.. dan loopt die naar de voeten van jou,, alleen wel de verkeerde kant

Opereren vanaf een krukje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Runn_love_ schreef:ja dat is waar.. als je nu links staat en doet alsof je aan de andere kant staat,, voor de spin rechts.. dan loopt die naar de voeten van jou,, alleen wel de verkeerde kant
Marjo_x schreef:Maar vallen ze dan niet dood neerWant dan vind ik ze alsnog eng ..
Marjo_x schreef:@Plotie: Ik zie ze normaal nooitmaar nu blijken er toch nog wat in de twee verste hoeken rond te paraderen.. Ik zie ook geen spinnen in webben zitten ofzo.. Misschien kwamen ze toevallig vandaag net allemaal naar binnen omdat het regende ofzo
Marjo_x schreef:@ MM : Dat is een broodje aap verhaal
Marjo_x schreef:Onze hond bij wel eens spinnen dood maar eet ze meestal niet op ...
plotie schreef:Mijn fretten hun giga kot is buiten, uiteraard uit wind en regen.
Maar ging een week bij mijn vader logeren en dus gingen ze mee en bleven ze op mijn kamer. Natuurlijk geen oog dichtgedaan, bende lawaaimakers
Ik had een spin doodgedaan, een gigantische weetje zo die lelijke bruine. En net als die spin op de grond valt rent Timon daar naartoe en eet die op
En ja ze kregen eten. Misschien wou die gewoon een toetje
plotie schreef:Sappig zal die wel geweest zijn, zo'n groot lelijk ding.
Katten doen het ook altijd goed.
Mijn kat speelt ermee tot ze doodgaan
Marjo_x schreef:Jij bent dus al net zo'n paniekpersoon als mij
Waar bouwen ze nestjes? En hoe kan ik die vinden? geen idee hoe een spinnenest eruit ziet..