Beaux schreef:Ach hier is helemaal geen dierenarts voor nodig hoor, die kat gaat heus niet lekker liggen slapen op bed als zijn pootje zo zeer doet.
Dieren zijn heel taai hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beaux schreef:Ach hier is helemaal geen dierenarts voor nodig hoor, die kat gaat heus niet lekker liggen slapen op bed als zijn pootje zo zeer doet.
Chiqa schreef:Nou dan hopen we maar weer dat het arme dier dr niets aan overhoud, elastiekje zat vrij straks als ik het zo bekijk.
Verder ga ik mee met Kiwiko.
Beaux schreef:Ach dat komt wel goed als ik het zo zie.
Ik vnd het juist rot voor je broertje, die voelt zich nu klote, doet ie vast nooit meer zoiets.
Niemand hier ooit iets stoms gedaan als kind?
Maanling schreef:Beaux schreef:Ach dat komt wel goed als ik het zo zie.
Ik vnd het juist rot voor je broertje, die voelt zich nu klote, doet ie vast nooit meer zoiets.
Niemand hier ooit iets stoms gedaan als kind?
@Beaux: Nee. Ik kan naar eer en geweten zeggen dat ik nooit zoiets stoms heb gedaan.
Ben toch wel heel benieuwd hoe oud broertje is.
Chiqa schreef:Ik heb een heel ander idee bij het woord "normaal".
Chiqa schreef:Kan jij niet met kritiek omgaan Sodeluut?
Chiqa schreef:Kan jij niet met kritiek omgaan Sodeluut?
Maanling schreef:En het zou misschien helpen als je gewoon de leeftijd eens zou vermelden, misschien dat een hoop mensen dan milder zouden reageren.
Miss_Montana schreef:Ik vraag me toch altijd af waarom mensen de tijd nemen om een topic op een forum te openen en foto's te maken over hoe bezorgd ze wel niet zijn maar ondertussen niet even voor de zekerheid de DA bellen om hem/haar wat tips te laten geven. Even opzoeken welke DA zondagsdienst heeft en dan geeft hij/zij je wel bruikbare tips of mss krijg je te horen dat jullie even langs moeten komen.
Chiqa schreef:Miss_Montana schreef:Ik vraag me toch altijd af waarom mensen de tijd nemen om een topic op een forum te openen en foto's te maken over hoe bezorgd ze wel niet zijn maar ondertussen niet even voor de zekerheid de DA bellen om hem/haar wat tips te laten geven. Even opzoeken welke DA zondagsdienst heeft en dan geeft hij/zij je wel bruikbare tips of mss krijg je te horen dat jullie even langs moeten komen.
En hier ben ik het volkomen mee eens of heeft dit ook met de leeftijd te maken? dan neem ik mijn woorden terug