Helaas is vanmorgen het kleinste kitten overleden (Tijgertje) eten deed ze al niet makkelijk maar toch kregen we er bij elke voeding de benodigde hoeveelheid in (meer zelfs). ze kwam echter niet aan en was gisteren zelfs afgevallen. vanmorgen pakte mijn moeder haar op en toen blies ze haar laatste adem uit... ze was al de kleinste van de 3 toen we ze opgehaald hadden. we hebben echt ons best gedaan voor haar. omdat ze gister al wat verzwakte wilde ik het nog even aankijken (omdat ze nog lekker spinde en aan het melken was, mij is verteld door de DA dat er dan niet veel mis zou kunnen zijn omdat ze tevreden zijn als ze spinnen) en er vandaag mee naar de DA gaan als het nog niet verbeterd was. helaas is ze gister zover verzwakt dat dat al te laat was. en waarschijnlijk had de DA er niets meer aan kunnen doen.
Hier nog 2 foto's (van 2 dagen geleden) van "ons" kleintje Tijgertje:

hier was ze nog levendig en leek ze het goed te doen
Ik heb het er best moeilijk mee omdat je er zo intensief mee bezig bent geweest de afgelopen dagen, ook onze hond (de adoptiemoeder) is van slag, ze is de hele morgen nog niet uit der mandje geweest...
Gelukkig zijn de andere 2 heel erg levendig en proberen zelfs al de kooi (konijnenkooi waar ze in zitten) uit te kruipen ook hangen ze regelmatig aan de bovenkant van de kooi.
deze 2 eten ook echt supergoed. voor hun lichaamsgewicht zouden ze +- 3ml melk per keer moeten eten maar ze eten minimaal 10 ml per voeding. voor deze 2 ben ik ook echt absoluut niet meer bang dat het fout gaat... deze zijn ook al flink gegroeid...