Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:Conny67 schreef:Whaaaaaaa spannend!!!!
Paar jaar terug ook een nestje gehad, poes kwam ons s'nachts allemaal wakker maken om samen te bevallen![]()
Suc6
Wij hebben nu weer een poes en stiekum hoop ik ook dat ze zwanger is
Dat begrijp ik dus echt niet. ik weet dat het totaal off topic is, maar er zoveel poezen zonder baasje, verwilderd en alles jongt maar aan.
De jongen die jij voor jouw poes moet plaatsen, daarvoor komt hetzelfde aantal weer in het asiel of ze worden op straat gegooid.
Kijk, een ongelukje kan gebeuren maar dat je hoopt dat ze zwanger is, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Weet je wel hoeveel het van een moederpoes vergt?
Er zijn al zoveel katten, laat haar alsjeblieft helpen.
Sappos schreef:HBVisser maar Lieveli snapt dat zelf toch ook wel en een nestje van je eigen kat is gewoon prachtig. Ik heb 3 nestjes meegemaakt waarvan 2 van eigen katten, ja ook gewoon htk katten en gewoon door de buurtkatten laten bevruchten maar alle katjes zijn we kwijt geraakt en niks is dus in een asiel gekomen.
Sappos schreef:HBVisser maar Lieveli snapt dat zelf toch ook wel en een nestje van je eigen kat is gewoon prachtig. Ik heb 3 nestjes meegemaakt waarvan 2 van eigen katten, ja ook gewoon htk katten en gewoon door de buurtkatten laten bevruchten maar alle katjes zijn we kwijt geraakt en niks is dus in een asiel gekomen.
anneliesdj schreef:Het kan heel goed dat ze zwanger is. Waarom denk je dat dat nog niet zou kunnen?
En het klinkt heel sneu maar een kater heeft nogal eens schijt aan een poes die niet echt krols is. Sommige katers zitten er net zo lang achteraan tot de poes toegeeft en hoewel de kans dan wel kleiner is dan wanneer ze echt krols zou zijn is de kans dat ze zwanger is toch reel.