Spinnen, doodslaan of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Spinnen, doodslaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:22

furious schreef:
Vind spinnen ook wel wat anders dan mensen. En als je ze toch gaat vergelijken. Heb de spinnen geen toestemming gegeven binnen te komen.

Dat is dus het hele punt, als ik wat verder ga dan alleen spinnen. Ook andere dieren. Alles moet maar verjaagd en uitgeroeid worden omdat mensen de hele wereld volbouwen. Wie heeft ons daar dan toestemming voor gegeven? Komen dieren op ons terrein of wij op dat van hen?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:23

Ik sla ze niet dood, want dat geeft vieze vlekken Clown
Maar ik zuig ze dus wel met de stofzuiger op.

tita

Ilzjuh schreef:
tita schreef:
Maar ik controleer wel van te voren of het een vrouwtje is of een mannetje Vork

Hoe zie je dat dan? Sigaar

een mannetje heeft geen zuigangel (dat ding waar ie mee steekt)

DeniseES

Een mooie spin is een dooie spin Ja en zelfs daar schrik ik altijd van hahaha, zo'n hoopje ellende met heel veel gebogen pootjes! Verder mag de rest van de dierenbevolking mijn huis komen terroriseren, die zet ik netjes buiten... Maar spinnen...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:24

Nou als er bij mij een mens zonder toestemming binnen komt zet ik hem ook niet in een potje buiten.... Haha! Haha! Haha!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:24

tita schreef:

Ja maar dat zie je toch niet als ze zo overijverig rondjes vliegen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:24

casperrr schreef:
Nou als er bij mij een mens zonder toestemming binnen komt zet ik hem ook niet in een potje buiten.... Haha! Haha! Haha!

nee maar je trap hem dood Bloos

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:25

DeniseES schreef:
Een mooie spin is een dooie spin Ja en zelfs daar schrik ik altijd van hahaha, zo'n hoopje ellende met heel veel gebogen pootjes! Verder mag de rest van de dierenbevolking mijn huis komen terroriseren, die zet ik netjes buiten... Maar spinnen...

Ik heb een keer een uur drama staan trappen om een spin waarvan we er later achterkwamen dat hij allang dood was.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:25

Ilzjuh schreef:
RedPassion schreef:
Tja, dan zou ik persoonlijk iets gaan doen aan die angst, en niet daarom maar spinnen gaan doden. Lijkt me voor jezelf ook heel lastig, want spinnen komen nogal veel voor.

Alsof het niks is. Knipoog Zodra jij mij iets kunt vertellen wat werkt, wat ik nog niet geprobeerd heb, be my guest. Lachen En ja, het is erg lastig ja. Knipoog

precies. Ik heb ook al van alles gedaan en geprobeerd, wat wel resulteerde dat ik de kleinere nu kan velen. Maar daarbij houd het echt op, die grote zwarte jagen me nog steeds de stuipen op het lijf op.

Waikiki

tita schreef:
casperrr schreef:

nee maar je trap hem dood Bloos

Ja

Knipoog

Anoniem

casperrr schreef:

Tja, die sla ik dan misschien wel dood Duivel

Anoniem

Stofzuiger erop.. Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:26

Ilzjuh schreef:
tita schreef:

Ja maar dat zie je toch niet als ze zo overijverig rondjes vliegen?

Nee die kun je ook niet doodslaan, ik doe het als ik een mug zie en anders heb ik altijd potje deet in mijn kamer staan Vork

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:26

Ik sla ze altijd dood.. Nouja, beter gezegt me moeder. Vork
Ik word echt helemaal gek van die beesten. Ben er echt zó bang voor!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:27

ik snap die mensen niet die er bang voor zijn, beetje dom ze doen niks en ze zijn banger voor jou

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:27

tita schreef:
ik snap die mensen niet die er bang voor zijn, beetje dom ze doen niks en ze zijn banger voor jou

Dus omdat je ze eng vind, ben je dom? Clown

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:28

dat staat er niet

kellyenmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:28

ik sla ze wel dood vind het wel zielig maar ben doodsbang

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:29

Dat ligt er aan, als er iemand in de buurt is die er niet bang voor is laat ik em buiten zetten. Als ik alleen ben ga ik em bekogelen met dikke boeken, want durf niet zo dichtbij te komen Huilen van het lachen

Vooral die grote, dikke vochtspinnen met haren... Sigaar

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:31

Lynn_Nikita schreef:
DOOD!!!!!
met een zo hard mogelijke mep, zodat t beestje heel zeker naar de spinnehemel gaat

Haha, ik ben zelfs zo bang dat ik dat niet eens zelf durf. (zeker een grote dikke vind ik mega eng) Ik roep dus altijd mijn paps, en heel soms me mams aangezien die het ook niet altijd durft. * staan we saampjes naar die spin te kijken met een krant in de hand en dan durven we niet Nagelbijten / Gniffelen *

Laatst liep ik de trap op werd ik op de overloop aangekekn door een mega vette zwarte spin. Hahaha, zo schrok me kapot maar durfde hem ook echt niet dood te maken, zo bang was ik. Ben gewoon bang dat ze ontsnappen en dan heel hard richting mij rennen Tong uitsteken .

@ Tita, ik snap je wel hoor, vind het zelf ook mega stom, maar je doet gewoon niets aan je angsten. Zo ben ik weer niet vor langpootspinnen, die pak ik gerust op om ze weer uit te zetten. Maar ben gewoon bang voor die mega vette, bang dat ze bijten Clown .

Zoiezo heeft iemand toen ik jonger was een kruisspin in mijn trui gegooid, echt ben nog nooit zo mega histerisch geweest. Daarvoor was ik echt nooit bang voor spinnen maar sindsdien ben ik als de dood!
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 29-05-08 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:31

tita schreef:

Een vliegtuig stort ook negen van de tien keer niet neer. Een trein crasht ook niet vaak. Toch zijn er mensen die vliegangst of treinvrees hebben. Ach. Ik kan het niet dom noemen. Fobieën gaan vaak verder dan "ik ben er bang voor", dat zit heel diep. En iemand met een fobie heeft liever ook gewoon dat hij of zij er niet bang voor zou zijn, maar dat is nu eenmaal wel zo. En daar doe je niet heel erg snel iets aan.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:32

verography schreef:
@ Tita, ik snap je wel hoor, vind het zelf ook mega stom, maar je doet gewoon niets aan je angsten. Zo ben ik weer niet vor langpootspinnen, die pak ik gerust op om ze weer uit te zetten. Maar ben gewoon bang voor die mega vette, bang dat ze bijten Clown .

En geloof me, dat kunnen ze. Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:32

Maar ik geef het toe, duhh het klinkt ook stom, doodsbang voor een beestje dat ik-weet-niet-hoeveel-kleiner-is-dan-ik, en toch gillend bovenop de keukenstoel staan he Vork

Je wilt niet weten voor een geluid ik heb geproduceerd toen er in Egypte ineens een salamander voorbij kwam.. Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:33

Ilzjuh schreef:
tita schreef:

Een vliegtuig stort ook negen van de tien keer niet neer. Een trein crasht ook niet vaak. Toch zijn er mensen die vliegangst of treinvrees hebben. Ach. Ik kan het niet dom noemen. Fobieën gaan vaak verder dan "ik ben er bang voor", dat zit heel diep. En iemand met een fobie heeft liever ook gewoon dat hij of zij er niet bang voor zou zijn, maar dat is nu eenmaal wel zo. En daar doe je niet heel erg snel iets aan.

Afgod

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:33

maar 9 van de 10x gebeurd dat niet, laat het beest lekker leven als het goed is voorziet ie ook nog eens de kamer van insectvrij *LOL* en wat dacht je van al die vieze huismijten