Ninx schreef:hestejente schreef:Hallo?????? Hebben jullie enig idee wat voor heftige dingen ze allemaal heeft meegemaakt? Ze is overal als de dood voor, het heeft maaaanden geduurd voor ik haar zelfs maar kon aaien.
Niet te snel oordelen, helemaal niet als je niet weet waar je het over hebt.
Vanzelfsprekend weten we dat niet. Maar het is niet je enige kat toch?
Het gaat er mij om dat een dier de keuze heeft.
Nee, ik heb er twee. De andere mag best naar buiten, mits aan een tuigje. Hij is ook wel eens zelf op stap geweest, zat hij bibberend onder een auto
En nu ga je zeggen dat hij het niet gewend is. Klopt. Ik houd hem lekker binnen. Op dit moment staat de voordeur open, ze kunnen allebei op de gang waar die voordeur op uitkomt + het balkon wat er aan grenst. En de een ligt op de krabpaal en de andere op de leuning van de bank gezellig naast mij en als ze zometeen de gang op willen of op het balkon willen hobbelen ze daar naartoe, Ju ligt soms de hele avond op de gang om de boel in de gaten te houden. Als ik ze zo bekijk zien ze er niet uit of ze wat tekort komen
Mocht ik ooit ergens met een tuintje komen te wonen dan mogen ze daar best in. Aangezien ik het vervelend vind als anderen zich ergeren aan mijn katten zou ik er dan ook voor zorgen dat ze die tuin niet uitkomen, hier in de buurt wordt door kinderen met blaaspijpjes op katten geschoten, dat moet ik dus niet hebben.