magda_90 schreef:Goed naar de dieren kijken wordt daar zeker gedaan. Ik kan begrijpen dat je dat als bezoeker zijnde niet meekrijgt. Maar achter de schermen zijn ze er echt wel mee bezig.
De bevers hebben nu bv 4 plaatsen om dammen te bouwen, en deze worden ook weer weggehaald, vanwege wat jij al zei dat ze daarna niets meer te doen hebben.
Ja tuurlijk, dat kan altijd anders. Maar hoe zou je dat moeten doen? Geen bevers meer in de parken zetten en ze dan maar laten uitsterven?
Hierbij doel ik vooral op het stuk dat anita_Sab schreef.
nee ik snap ook wel dat het soms niet anders is, en bevers daar kan je eventueel nog een groter verblijf voor maken zoals in beekse bergen.
maar tijgers leeuwen etc dat is een heel ander verhaal, wil je daar een verblijf voor maken dat groot genoeg is zodat ze geen steriotiep gedrag meer zullen vertonen dan heb je zo'n groot stuk nodig dat is gewoon niet mogelijk voor een dierentuin, dan zou je er een wildpark van moeten maken zoals ze in duitsland wel hebben.
daar lopen die dieren (zoals olifanten en giraffen) gewoon los over een heel groot stuk en daar kan je dan met de auto door.