_Roosmarijn_ schreef:@Lysette: Ik vind ze wel leuk die bichon frisé maar helaas te klein.
Ja ze zijn een stuk kleiner dan de barbet. Maar ik vind een barbet ook al behoorlijk groot
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Roosmarijn_ schreef:@Lysette: Ik vind ze wel leuk die bichon frisé maar helaas te klein.
_Roosmarijn_ schreef:Jaa klopt, zo heten ze ook wel ja. Dus positief als familiehond?
). Verder moet je er ook rekening mee houden dat de kans groot is dat je wel even op een pup moet wachten want er zijn er maar erg weinig. Heb je ook al naar de Lagotto Romagnolo gekeken? Die zijn ook erg leuk! Net als de spaanse waterhond (en natuurlijk de leuk getrimde poedel
) 

Ik vind het een perfecte gezinshond (die van ons in ieder geval
) [BB-ITP] Meet Sennah (kooikerhondje) dit is de onze, maar dan wel met de verkeerde kleuren

Vooral mijn broertje vindt hem niet stoer genoeg. _Roosmarijn_ schreef:OKe, wat doe jij dan met je hond naast het wandelen?

_Roosmarijn_ schreef:Okee. Ik ben niet echt van plan om een sport te gaan doen met de hond. Vooral lekker veel naar het bos en grote wandelingen maken.
). En Barbets hebben gemiddeld volgens mij meer werklust en jachtlust dan de gemiddelde poedel

Er staat namelijk al wel wat mensen op de wachtlijst!

We gaan voor een schapendoes pup, en staan op de wachtlijst voor een pup, ze worden deze week geboren! Karin_88 schreef:Ik zou voor een teckel gaan
Onze ruwhaar verhaart niet, en is een sociale hond. Ik weet niet hoe oud je broertje is, maar het is geen grote sterke hond die je meesleurt
Verder heb ik ervaring met een collie, maar dat wordt al wat groter