Schaap LAMBO vanavond bij Jensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReJo

Re: Schaap LAMBO vanavond bij Jensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:56

haha hij piest daar gewoon lekker Tong uitsteken
wie is die mitchel ofzo eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:57

jaaa ik heb het gezien ! en lambo deet het super !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:57

Meestal is er de dag erna een herhaling voor de mensen die het gemist hebben. Lachen Ik ga de herhaling zien, heb het nu gemist Nagelbijten / Gniffelen

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:58

haha, ik heb het gezien! ik zat net te kijken en ik zag jou opeens opkomen, leuk zeg! Haha! hij deed het heel goed! Ja

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:59

Ik heb t ook gezien, knap gedaan hoor!!

Volgens mij is de uitzending ook te zien op www.rtlgemist.nl of niet?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:01

Dit topic dus te laat gezien Nors opkijken Kijk wel even of er een herhaling op komt!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:15

Morgen half 6 geloof ik.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:54

K heb t gemist... Huilen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 23:56

Ik heb jullie gezien en het zag er echt heel leuk uit Ja

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 00:10

Zo even een kort verslagje want ik moet zo ook maar naar bed moet morgen namelijk stage lopen...

Jensen heeft me gelukkig niet voor banketstaaf gezet. Daar was ik natuurlijk wel bang voor en daar had ik me ook wel een beetje op voorbereid gelukkig viel het mee.

Die michel die er was kende ik verder niet. Heb hem nog nooit gezien maar ik kijk ook nooit naar Jensen.

En volgends mij was er nog een vraag hoe ik er bij kom hier aan mee te doen... hun hadden mij zelf gebeld. Echt als ze je nodig hebben weten ze je wel te vinden. Ik weet ook niet hoe ze ieder keer aan mijn nummer komen.

Owja het is terug te zien via http://www.jensentv.nl

Maar goed dat waren de vragen nu even kort verslagje.

We zijn rond kwart voor 12 met Lambo en spullen vertrokken naar Hilversum het was wel een eidje rijden in de auto en we zijn onder weg nog een paar keer gestopt. We moesten daar om half 3 zijn want dan konden we nog even met Lambo het podium op even rond kijken.

Toen we uit eidelijk in Hilversum aan kwamen waren we eerst een beetje verdwaalt maar uit eindelijk stonden we voor de slagbomen van het media park. Toen heb ik maar even naar de redactie van Jensen gebeld want we konden niet door de slagbomen. Bleek ook dat we aan de verkeerde kant van het media park stonden maar ze zouden wel even iemand sturen die de slagbomen open kon doen en ons de weg zou wijzen.

na even te hebben gewacht kwam er iemand aan lopen en reden we naar de goede plek toe. Daar een maal aan gekomen eerst Lambo even uit de trailer gehaald en die keek meteen vrolijk om zich heen de 2 vrouwen die er bij stonden deden nog snel een paar stappen naar achteren en stelde meteen de vraag op Lambo beet of beukte Clown Gelukkig kwam er nog een man aan lopen die het wel leuk vond en die begon Lambo ook meteen te aaien.

Toen liepen we met hindernis materiaal de studio in en moetsen wij met Lambo maar even bij de oplag ruimte achter de plek waar de opnames werden gemaakt wachten omdat Lambo overal poept en plas leek het ze niet handig ons naar de kleedkamers te brengen.

Er lagen rubberen matten op de grond voor het geval Lambo zou uit glijden en voor ons kwamen ze nog een bak snoepjes en koekjes brengen en 2 flessen drinken.

Darna gingen wij daar achter een beetje rond kijken. Toen werden we geroepen dat we wel even het podium op mochten om te kijken. In nam maar even een appeltje mee voor Lambo en die had eigelijk alleen maar intresse in de appel en keek niet een s om zich heen. Hij deed stap en steigerd een keer dus ik vond het wel goed hij was duidelijk niet bang of zo en wilde alleen maar de appel hebben Knipoog

Daarna gingen we weer achter het gordijn staan en vroeg ik Lambo om te liggen en dat deed die ook zo in eens zonder te aarzelen.

Daarna zaten we in het hokje er achter en moesten we wachten af en toe keken we even tussen het gordijn door om te kijken wat er gebeurde. Daarna werd alles schoon gemaakt en kwam Jensen daar het podium op. Het was ineens heel rustig daar achter de scherem en een vriendin van mij die mee was stond nog steeds te kijken wat Jensen aan het doen was, todat er iemand van daar aan kwam we mochten namelijk niet naar het podium kijken als Jensen aan het repeteren was. Hij bekeek de filmpjes en sprak alvast zijn grappen in voor de uit zending. Dat mochten we wast niet zien.

Daarna werd ik weggeroepen want ik moest nog even gepoederd worden. Ze vroegen of het wel door was gekomen dat ik mijn make-up zelf thuis had moeten doen waarop ik zei ik heb nooit make-up op, ze nemen me maar zoals ik ben. Die vrouw van de make-up moest wel lachen maar ik moest wel even een poedertje op tegen het glansen van de lampen op mijn huid. Ik heb toen dus even in en echte make-up stoel gezeten met grote spiegels en spotjes helemaal rond om Haha!

Daarna kon ik weer terug naar Lambo die me al stond op te wachten. Omnder tussen kwam het publiek binnen en toen dat eenmaal zat werden er oefeningen met het publiek gedaan met wanner ze moesten klappen hoe hard ze moesten klappen waneer ze aaa en oooh moesten zeggen waneer ze moesten staan en wanneer zitten enz enz..

en daarna ging het echt beginnen. Ik moest mee naar achtern en Lambo zouden ze via de zijkant later aan geven. Ze wilde Lambo eerst ook door de tunnel doen maar omdat ze bang waren dat de tunnel in zou storten omdat die een beetje gammel was of zo moest Lambo maar via de zijkant.

Achter werd nog snel uitgelegt dat ik daar moest staan zodra de tunnel open ging moest ik daar heen lopen Lambo zou vanaf links komen (hij kwam voor mij toch echt van rechts) en daarna kon ik mij kunsjes gaan doen.

Ik vond het wel erg grappig volgends mij had Jensen echt verwacht dat die weer nks zou doen maar dat deed die wel Vork De rest hebben jullie eigenlijk wel op tv kunnen zien er is niet zo heel veel aan geknipt en geplakt. Ik moest ook wel erg hard lachen toen die meteen ging piesen, je hoord mij ook nog zeggen goed zo Tong uitsteken.

Het was weer een erg leuke dag en Lambo is nu helemaal niet meer bang voor de muziek. Hij springt bijna zelf de trailer in als we weg gaan en ook als die weer uit de trailer mag kijk die zo om zich heen van cool hier ben ik nog nooit geweest wat gaan we doen. Hij had er vandaag duidelijk plezier in. Pling

Zo dit was het "korte" verslagje morgen wat foto's maar die zijn eigenlijk alleen van de heen en terug reis want die foto's die we daar hebben gemaakt mocht eigenlijk niet en die mochten we ook niet plubiceren... ben dus nog even aan het nadenken of ik het wel of niet ga doen Bloos

Sorry voor de spelfouen die zitten er ongetwijveld tussen maar het is al laat en moest een beetje snel.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 00:46

heb het net even gauw gekeken Haha!
die mitchel is volgens mij altijd zo droog haha, een geit of een paard whahahahahahha....

Super dat Lambo het nu wel deed Haha!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 01:03

Ik heb het niet kunnen zien helaas. Ik was op bezoek.. maaruh wel super cool dat lambo het nu wel deed dus.
Ik ben 1x bij de opnames van jensen geweest. En we hebben meer om ons heen zitten kijken dan echt gelachen om hem. Omdat alles op die autocut staat wat hij moet zeggen.
Ik kijk nu ook heel anders naar dat programma Tong uitsteken.. Maar wel lache dat die dus begon te piesen hihi. Dat is altijd leuk, dan worden ze sago omdat ze het op moeten ruimen hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 01:05

Cool! Ik ga proberen morgen (herhaling of internet) te kijken Haha!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:45

Ik heb op internet gekeken want nouja ik heb die zender niet Clown Leuk dat ie het wel deed! Hij dacht echt helemaal dat Lambo het weer niet zou doen, hij was volgens mij wel onder de indruk Tong uitsteken.

Die ene op de bank, wat voor een domkop was dat. 'Ja ik vind het toch maar dom' Clown 'Is het een geit of een paard?'

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:47

ik heb hem oo kgezien nu weet ik waar ik hem van kon hihi!!!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:50

Leuk verslagje *LOL*

Mijn vriend riep zelf al,.... BOKKER & LAMBO KOMT OP TV! ROFL

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:52

Ik ga vanavond de herhaling kijken! Ben heul benieuwd, wel fijn dat Lambo er steeds relaxter onder wordt

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:57

Ik heb het ook gezien Bloos En zoals gewoonlijk deed lambo het weer fantastisch!!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:57

jaa, het was geweldig! Blijf het nogsteeds schattig vinden zo'n schaapie Ja

Ook die mitchel erbij, heerlijk Nagelbijten / Gniffelen
Mitchel is de manager voor nieuw talent zoals hij dat zelf noemt, hij heeft zichzelf en zijn zusje(??) bij Idols dusdanig gedragen dat hij opeens een BNér is geworden Lachen Z'n zusje was zo'n behoorlijk grote negerin met een jurk met stippen. Komt hij erbij vertellen dat Stippeltjes de mode zijn enz Dromen

Heb het filmpje gevonden dat van Idols, meet Mitchel :
http://youtube.com/watch?v=EqRCpQ5hLKg& ... re=related

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:59

Ik zag het gisteren toevallig, hartstikke leuk! Lachen

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:03

LAMBOOOO Go jij! Go jij!

Ik zapte er toevallig voorbij en hoorde Jensen zeggen dat er nu iemand kwam die bij Holland´s got talent was geweest met een gedresseerd dier, ik dacht gelijk oh dat is vast Lambo! En jawel daar kwam wereldberoemd-op-heel-bokt-Lambo al op. Hij liet even goed zien wat hij van Jensen vond hahaha... en Chantal legde ook nog zo droog uit dat schapen gewoonweg niet zindelijk zijn zoals een hond dat wel is... super gedaan, fijn dat Lambo het nu wel zag zitten.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:07

Sisco4life schreef:
jaa, het was geweldig! Blijf het nogsteeds schattig vinden zo'n schaapie Ja

Ook die mitchel erbij, heerlijk Nagelbijten / Gniffelen
Mitchel is de manager voor nieuw talent zoals hij dat zelf noemt, hij heeft zichzelf en zijn zusje(??) bij Idols dusdanig gedragen dat hij opeens een BNér is geworden Lachen Z'n zusje was zo'n behoorlijk grote negerin met een jurk met stippen. Komt hij erbij vertellen dat Stippeltjes de mode zijn enz Dromen

Heb het filmpje gevonden dat van Idols, meet Mitchel :
http://youtube.com/watch?v=EqRCpQ5hLKg& ... re=related

Haha tenminste iemand die weet wie hij is! Hij is al 3 of 4x bij Jensen geweest. Ik zou hem alleen geen BNér noemen haha. Hij ziet er niet uit, is nou niet bepaald slim Clown en in het echt nét zo dik en lelijk (dat weet ik, want hij is m'n 'buurjongen').. Z'n zusje is nu trouwens een nummer aan het schrijven he Knipoog

On topic: ik heb jullie ook gezien! Wel leuk dat Lambo deed wat er van hem gevraagd werd Haha!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:19

BNér = Bekende Nederlander
Iedereen ( behalve bokkers Clown ) kennen hem, dus bekend Tong uitsteken

Buurjongen ?? hahaha! Kan hij jou niet door laten breken in de paarden sport Tong uitsteken Dat jij een kur rijd en zn zusje zingt oid Nagelbijten / Gniffelen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:32

Hahaha dus niet iedereen kent hem Knipoog Ik denk dat als je geen Idols en Jensen kijkt, hem niet kent Haha!

Hahahaha nou neeej dankjewel!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:25

Grappig zeg!
Als ik tijd heb zal ik het weleens gaan kijken bij gemist.