wie is die mitchel ofzo eigenlijk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga de herhaling zien, heb het nu gemist
hij deed het heel goed!
Kijk wel even of er een herhaling op komt!

Gelukkig kwam er nog een man aan lopen die het wel leuk vond en die begon Lambo ook meteen te aaien.
De rest hebben jullie eigenlijk wel op tv kunnen zien er is niet zo heel veel aan geknipt en geplakt. Ik moest ook wel erg hard lachen toen die meteen ging piesen, je hoord mij ook nog zeggen goed zo
.

.. Maar wel lache dat die dus begon te piesen hihi. Dat is altijd leuk, dan worden ze sago omdat ze het op moeten ruimen hihi
Leuk dat ie het wel deed! Hij dacht echt helemaal dat Lambo het weer niet zou doen, hij was volgens mij wel onder de indruk
.
'Is het een geit of een paard?' 

En zoals gewoonlijk deed lambo het weer fantastisch!! 

Z'n zusje was zo'n behoorlijk grote negerin met een jurk met stippen. Komt hij erbij vertellen dat Stippeltjes de mode zijn enz 
Sisco4life schreef:jaa, het was geweldig! Blijf het nogsteeds schattig vinden zo'n schaapie
Ook die mitchel erbij, heerlijk
Mitchel is de manager voor nieuw talent zoals hij dat zelf noemt, hij heeft zichzelf en zijn zusje(??) bij Idols dusdanig gedragen dat hij opeens een BNér is gewordenZ'n zusje was zo'n behoorlijk grote negerin met een jurk met stippen. Komt hij erbij vertellen dat Stippeltjes de mode zijn enz
Heb het filmpje gevonden dat van Idols, meet Mitchel :
http://youtube.com/watch?v=EqRCpQ5hLKg& ... re=related
en in het echt nét zo dik en lelijk (dat weet ik, want hij is m'n 'buurjongen').. Z'n zusje is nu trouwens een nummer aan het schrijven he 
) kennen hem, dus bekend 
Dat jij een kur rijd en zn zusje zingt oid
Ik denk dat als je geen Idols en Jensen kijkt, hem niet kent