en toen was je kat spoorloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: en toen was je kat spoorloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:28

gelukkig ze is weer terug pff.

als ze eens konden praten??

gr

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 12:00

dan was ik reuze benieuwd waar ze geweest is Ja
we weten in ieder geval dat ze verder weg heeft gezeten, omdat ze zich gewoon 1.5 dag helemaal niet heeft laten zien terwijl we als gezin veel buiten zijn ivm de boerderij.

vanochtend om 7 uur stond ze trouwens alweer klagend voor mijn slaapkamerdeur, ze wenste geaait te worden Clown ( fijn.... ik mocht van mezelf tot half 10 uitslapen!)

ze is daarnet trouwens weer naar buiten gegaan, dus vind het nog steeds wel erg eng dat ze weer verdwijnt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:31

Jeetje wat een verhaal!!

Haan; dus je kat liep steeds terug naar je oude huis, hoever was dat lopen?

Mijn zus is van de stad naar een boerderij verhuist. Katten mee, die waren alleen maar gewent om op daken et lopen, die hebben dus nu ook een prinsheerlijk leven, jagen, hooischuur en heel veel ruimte!
Maar goed...ze was op een dag ook een kat kwijt, overal zoeken, roepen, maar ze kwam dus mooi niet.

een paar dagen later tijdens de zoveelste zoektoch hoorde ze haar ineens....Wat bleek nu ze was voorbij een boerderij gegaan maar durfte niet meer terug omdat daar een grote hond zat waar ze dus doodsbang voor was.

Jammer he dat ze niet kunnen praten, ze zijn je op zn minst toch wel een verklaring verschuldigd Haha!