Koe met gespleten bovenlip, brr!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Re: Koe met gespleten bovenlip, brr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:48

salsaentango schreef:
misschien wat cru gezegt maar de koe is er misschien wel mee geboren.. kinderen met een hazelip ga je toch ook gewoon opvoeden.? misschien een domme vergelijking maar het is bijwijze van Tong uitsteken de koe heeft er misschien geen last van en net wat de rest zegt.. ze hebben de tong nodig om te grazen en kiezen om te kauwen Tong uitsteken

maar snap je standpunt wel.. is natuurlijk begrijpelijk... niet dat dit bot of raar overkomt hoor is niet mijn bedoeling Knipoog

Sja ik bekijk het een beetje vanuit een boer Knipoog Die willen geen dier wat mogelijk veel kosten in de toekomst met zich meebrengt. Al weet je dat van te voren natuurlijk niet.
Koeien houd je om van te leven Lachen

De vergelijking met kinderen zou ik niet maken, dit ligt compleet anders Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:52

voor een boer is het handel. klaar, tuurlijk houd hij van zijn beesten maar het is zijn brood.
ik vind het leuk dat hij het dier laat leven, als het dier er geen last van heeft.
bij een ander had hij allang de slager gezien.'

hij is trouwens wel getraumatiseerd, hij krijgt alleen maar BOOOOOOOEEEEEEE naar zijn hoofd Verdrietig

koeien-psygoloog aanwezig????? Vork

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:01

nou ik ben 24 per dag 7 dagen in de week aan het meehelpen op de boerderij dus ik snap ook wel dat het zijn brood mee verdient.. anders had ik nu ook geen eten...

de vergelijking met een kind is idd heel wat anders maar zeg maar.. niet alle boeren hebben koeien voor de fok en als hij goed eet.. en dat hij maar dikker word.. misschien doet deze boer het voor de slacht.. wij hebben hier ook genoeg koeien en schapen die we voor de slacht gebruiken.. we hebben een stel koeien en schapen en die gaan voor de fok en geen anderen.. dus misschien heeft deze het niet voor de fok maar voor slacht.. dan is het geen ramp dat hij een raar gezicht heeft.. dan gaat het erom of hij goed eet en aankomt.. maar ja dat is ieder zijn mening natuurlijk

ik zou niet zomaar een dier slachten oid omdat hij er niet uit ziet zoals anderen Knipoog maar begrijp jullie ook best

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:45

Whaha ziet er echt heel grappig uit!! Tong uitsteken
Kan ie nog wel grazen?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:46

Liezel1 schreef:
ylva schreef:
Behalve de hazelip heeft hij ook een mega-onderbite. Ze kan met haar tanden d'r neus krabben(voor zover die er nog zit) Clown

ROFL

haha ja zo reageerde ik ook op deze zin Clown Hihi moest er stiekum wel even omlachen!

Maar idd, het eerste wat ik mij afvroeg was ook; kan ze zo wel eten??? Maar dat zal dan idd wel..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:48

ik heb hem ook aan een aantal andere mensen laten zien en de reacties waren allemaal hetzelfde.... Die kwamen niet meer bij!

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:49

Vind het er enorm vaag uit zien! Dat hij zo kan eten joh! Haha vind het echt een grappig gezicht eigenlijk.. Bloos

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:50

Jeetje wat apart! Ik snap echt niet hoe het in elkaar zit, maar ik heb er dan ook niet zo lang naar gekeken (als ik het wel zie word ik er misschien toch misselijk van Tong uitsteken).... Bloos

Nog maar eens een poging wagen. Haha!

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:50

Volgens mij is het gefotoshopt, ik geloof het niet.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:51

ROFL
Wat een grappige koe *LOL*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:55

lindake schreef:
ROFL
Wat een grappige koe *LOL*.

Nou idd, jeetej heb nog nooit zo'n rare koe gezien t is dat je foto's heb gemaakt als het op een of andere vage fun site had gestaan had ik gedacht dat het trucage was.

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:57

ik snap niet zo heel veel van de lip van de koe, hoe die nu precies zit Tong uitsteken
wel grappig, maar ik hoop niet dat ze er last van heeft.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:58

Mijn god, lijkt me echt helemaal niks zo'n ondergebit

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 22:13

MRmichiel schreef:
Volgens mij is het gefotoshopt, ik geloof het niet.

Het is echt echt, echt waar Knipoog Foto's gemaakt met mobiel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:03

Bizar! Bloos!
Als het diertje niet voor de fok gebruikt wordt lijkt het me geen enkel probleem... Ik denk dat als ík boer zou zijn (maar dat ben ik niet, en als ik het wel zou zijn zou ik er waarschijnlijk veel zakelijker over denken) ik het beestje er gewoon bij zou houden... Zoiets bijzonders neemt toch een plekje in je hart in, denk ik...

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 21:18

mel_shet schreef:
Inderdaad net zo'n Boxer koppie. Aaaaah. Arm beesie Nagelbijten / Gniffelen

idd *LOL*

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:13

Bizar! Zo heb ik ook eens een foto van een paard met hazenlip gezien. Maar die is er toch iets minder goed vanaf gekomen.

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:24

Afwijkingen komen bij dieren ook gewoon voor hoor! En als die koe nou gewoon kan eten en drinken wat maakt t dan in hemelsnaam hoe t eruit ziet? Onze buurman had vorig jaar een dikbilkalf met een extreem lange tong. Hij had in t begin wat moeite om te leren drinken bij zijn moeder maar nu gaat t prima hoor! Daar laat je dat dier toch niet voor inslapen? Ik vind t wat anders als zón dier zich absoluut niet kan redden en voortdurend pijn heeft.....

En zover ik weet krijgen mensen die geboren worden met een hazenlip toch niet t advies om kinderloos te blijven toch?

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:28

Whahahaahahahahaahahaah Huilen van het lachen Ik dacht eerst, oh vast een of ander sneetje in z'n neusje ofzo, maar dit had ik écht niet verwacht *LOL*
*Kruipt weg onder tafel ROFL * Wel zielig voor het beestje maar ze lijkt er gelukkig mee te zijn,
al vind ik het nog steeds erg... apart Vork

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:05

Koeien trekken gras uit met hun tong, dus dat zal geen probleem zijn, drinken ofzo misschien wat lastiger.
Ziet er echt wel raar uit

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:06

Ik snapte de foto eerst niet Clown

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:10

RianneH schreef:
In de laatste paar weken groeien de twee delen van de lippen (en binnenin nog meer) naar elkaar toe. Vandaar ook het deukje boven je lippen Knipoog
Hier is dat door één of andere reden niet gebeurd en dan krijg je dit.

je hele gezicht is in het begin gespleten, ook tussen je ogen. Dat is ook de oorzaak van dingen als hazenlip, gespleten gehemelte.. enz enz.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:22

Jee, apart... ik heb op de studie logopedie wel een blok over schisis (hazelippen) gehad. Ik ben heel benieuwd hoe deze koe eruit ziet met de bek open....