Mizora schreef:Hoezo SanneKyla, als er gezorgt wordt dat er niemand gewond raakt en die kat daar alleen de schik van zijn leven krijgt, is er toch helemaal niks aan de hand?
Nou denk dat het vele (Gelukkig!) geen een minuut ook maar in ze opkomt om een kat met een schot uit een geweer te verjagen, denk eens na d'r kunnen kinderen spelen
Daar zijn over het algemeen veel effectievere middelen voor wat dacht je van een emmer water?
Als de schutter gevonden wordt zal hij voor de rechter zich moeten verantwoorden, geldt niet voor een emmer water of een klap in de handen.
Mizora schreef:Ik reageerde op jou met een voorbeeld waarom katten niet op straat horen. Wil je een kat, dan zorg je maar dat je zelf voor de kat zorgt.
Ah okay...snap het verband nog niet met de stoelen van de sloopauto en die van jou auto maar zal wel aan mij liggen.
Ik zorg prima voor mn katten overigens, en ze mogen wat mij betreft heerlijk buiten lopen, zou het verschrikkelijk zielig vinden als ik ze op zou sluiten.
Ben overigens benieuwd of de schutter van dit topic inmiddels al gevonden is, want dit soort mensen horen niet in een woonwijk thuis.