Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara21

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:45

LimaMambo schreef:
honden mogen hier gewoon op bed hoor..
daar hebben ze een was machine voor uit gevonden Knipoog

Helemaal mee eens!!!!! Haha!

Mijn hondjes liggen ook gewoon op bed.
En ik snap nou niet zo heel erg goed wat er smerig aan is.
Mijn honden zijn niet vies, stinken niet en ze kwijlen dus ook niet.

Dus ja hier liggen de hondjes gewoon lekker op bed te pitten.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:47

Nee, huisdieren mogen hier niet naar boven en/of in bed. Al die haren en meestal hebben huisdieren toch vaak wel vlooien enzo (daar ontkom je gewoon bijna niet aan. Niet dat ze veel vlooien ofzo hebben hoor). Het is overigens niet zo dat ik ze vies vind, maar al dat gekriebel door haren en evt. vlooien..... Clown
's Nachts zitten ze hier in de bijkeuken.

Het is overigens wel eens zo dat ze de deur openmaken om naar boven te komen als we er niet zijn...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:48

jahoor, we liggen soms met zn zessen in bed Lachen twee honden, twee katten en Sanne en ik Lachen

Nu slapen we even tijdelijk op de bank, tot na de verbouwing) en dan slapen Max, Kathie en Sanne op de ene bank en Thom, Muis en ik op de andere Lachen Lachen tis wat krapjes, maar wel gezellig Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:50

Nerwen schreef:
Nee, huisdieren mogen hier niet naar boven en/of in bed. Al die haren en meestal hebben huisdieren toch vaak wel vlooien enzo (daar ontkom je gewoon bijna niet aan. Niet dat ze veel vlooien ofzo hebben hoor). Het is overigens niet zo dat ik ze vies vind, maar al dat gekriebel door haren en evt. vlooien..... Clown
's Nachts zitten ze hier in de bijkeuken.

Het is overigens wel eens zo dat ze de deur openmaken om naar boven te komen als we er niet zijn...

Hier volledig vlooivrij !

Is gewoon een kwestie van goed bijhouden Ja

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:52

RedPassion schreef:
sarah_m schreef:
Nou mijn katten die slapen bijna altijd op mijn bedje, maar ratten is wel iets anders... die poepen overal en die voetjes zijn verre weg van hygienisch Tong uitsteken Sigaar

Nou, mijn ratten poepen niet overal hoor Als het eens gebeurd komt dat omdat ik ze te lang uit te kooi houdt (langer dan 2 uur achtereen), anders echt niet.
En de voetjes van een kat vind ik viezer, gezien de kattenbak Sigaar

Juist omdat ze een kattenbak hebben zijn ze schoner Pling Elke keer dat ze hun behoefte doen schept vader lief het uit de bak, waardoor ze nooit in hun behoeftes staan, in tegenstelling tot ratjes Schijnheilig

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:54

Mijn ouders slapen ook altijd met onze 2 maltesers in bed..onze hondjes stinken echt niet en verharen niet en ruiken lekker fris Huilen van het lachen dusseh..ik zou het probleem niet zien Huilen van het lachen ze zijn zo lekker zacht om tegenaan te liggen Nagelbijten / Gniffelen ..máár onze rottweiler blijft náást het bed Nagelbijten / Gniffelen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:56

sarah_m schreef:
Juist omdat ze een kattenbak hebben zijn ze schoner Pling Elke keer dat ze hun behoefte doen schept vader lief het uit de bak, waardoor ze nooit in hun behoeftes staan, in tegenstelling tot ratjes Schijnheilig

Jouw vader schept ook 'nachts meteen de poep eruit?

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:05

Mijn katjes zijn straalverwend, mogen heel veel, maar ik hoef ze absoluut niet in mn bed. Ze liggen de hele avond bij mij op de bank te pitten als ik tv kijk oid, maar mijn slaapkamerdeur blijft gesloten voor mijn moppies, evenals de keukendeur. Als ik iets uit de keuken pak of tijdens het koken, lopen ze wel met mij mee. Als de slaapkamerdeur op een kier staat en ik ben de was aan het opvouwen komen ze ook wel eens kijken, maar in principe zijn de keuken en slaapkamer verboden terrein. Ze hebben hun eigen slaapkamer naast de mijne, met een heerlijke grote slaapstoel en vrij uitzicht over de binnenplaats, wat wil je als kat nog meer Knipoog

Het is ook niet dat ik ze vies vind, maar al die haren wel. En die hoef ik niet in mijn keuken en slaapkamer. Ze zijn overigens wel absoluut vlo-vrij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:07

Kat in de keuken vind ik ook niks, wel leuk geregeld

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:17

Ik vindt het echt vies, huisdieren hebben imo niets te zoeken op de bovenverdieping. Ik vindt katten heel leuk.... bij een ander. Ze lopen echt overal, ook over het aanrecht. En dan kun je wel zeggen dat doen die van mij niet, maar dat maak je mij niet wijs als je van huis bent. Als ik buitenaf zou wonen, zou ik er zelfs nog eens over nadenken of de hond wel welkom is in de woonkamer. Je weet nooit waar die in heeft liggen rollen Sigaar

Overigens lijken mij katten die niet buiten komen, hygienischer in bed dan een hond.

lalunique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:20

mijn kat slaapt altijd in mijn bed , hij slaapt eigenlijk liever op mijn kussen of onder mijn deken maar dat vind ik meestal niet zo plezierig slapen Cool

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:20

1 van mijn 2 katten ligt altijd elke avond bij mij op bed,
tenzij hij mn vriend ziet liggen.
t prinsje heeft toch liever de helft van het bed, en niet minder Vork

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:25

@ barbiietut; haha ja dat ken ik! Mijn boris ligt ook altijd hele uitgebreid in bed en die heeft dn altijd het halve bed in beslag genomen. Als ik wakker wordt merk ik dan ook dat ik heelmaal opgeschoven ben en meneer uitgebreid ligt te snurken Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:27

2 van mijn katten slapen eigenlijk wel vast op mijn bed, een aan mijn voeteneind en een naast mijn hoofdkussen, geen probleem als ik ze vies vind ruiken duw ik ze weg en komen ze na een kwartiertje ofzo weer terug, soms zit savonds mijn herder ook even op bed maar die krijgt het snel te warm en gaat dan weer weg, ik vind het niet vies, snap ook niet zo goed al die ophef die mensen hierover maken, ze zijn niet plots onzindelijk als ze op bed zitten ofzo en als je alle bacterien ed altijd maar vermijd ben je volgens mij sneller ziek dan wanneer je niet zo moeilijk doet over vieze handen, haren oid. Ik vind dat soort mensen altijd wat gefrustreerd overkomen, doe gewoon denk ik dan, relax!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:28

Soms ligt er een van de Jacks op bed, Sterker nog, de eerste pup van Kiri is in bed geboren, teef was heel onrustig, en om dr ook s nachts goed in de gaten te kunnen houden mocht ze op bed.
En op een gegeven moment voelde ik wat geks, dat was Abbie. Moet wel zeggen dat mn hele bed voor de gelegenheid vol lag met incontinentiematjes, dus smerig werd het er niet van Haha!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:29

Getsie, moet er niet aan denken!
Onze kat en hond blijven lekker beneden, ik moet al die haren niet in m'n bed!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:34

Mijn caafs en ratten zitten ook weleens in bed, maar ik denk dat ik er ook maar een deken op ga leggen dan, dat is wel wat frisser.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:34

Mijn hond gaat normaal van donderdag tot zondag (eerst alleen vrij-zon) mee naar bed.. op zondag vervangen we t altijd en dan hebben we weer een lekker fris bedje..
In de vakantie mag hij vaker mee... Clown Vind t wel gezellig, met name in de winter zo'n extra kacheltje

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:36

Lisa91 schreef:
Getsie, moet er niet aan denken!
Onze kat en hond blijven lekker beneden, ik moet al die haren niet in m'n bed!

En dan heb je haren in je bed, nou en, kan je dan niet meer lekker slapen?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:44

@ sjorsie; het zit denk ik meer tussen de oren hoor, ik krijg helemaal de kriebels van haren. Wordt al helemaal gestoord van de haren van mijn paard. Heb er zelfs over zitten denken om een (2ehands) apparte wasmachine aan te schaffen voor mijn paardenwas. Al die haren in je goede kleren vindt ik ook niet zo geweldig. Het is ook maar net waar je mee opgegroeid bent denk ik.
Ik vindt het gewoon een vies idee.

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:44

Mijn pa gaat 's ochtends om 4 uur uit bed, en laat dan alvast de chiwawa naar boven nadat ze buiten is geweest. En dan gaat hij met onze 3 andere honden en die komen dan ook naar boven.
Ze liggen dan op de bedden van mijn ouders te slapen, 2 op het bed van mijn pa en 2 bij mijn ma onder de dekens.
Zo doen we dat al vanaf het begin, en als we ze op vakantie meenemen, kruipen de beagle en chiwawa ook heel vaak bij mij op bed. Vind dat altijd hardstikke gezellig.
Vind het zelf ook helemaal niet vies of wat dan ook. Maar als wij eten, zit de chiwawa ook op een hoekje op tafel. Doen we al van jnogs af aan, en ze blijft daar ook hardstikke netjes zitten.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:48

Een hond op tafel vind ik wel een grens, daar staat je eten op.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:48

Ik vind het nog wel een verschil of de dieren IN bed liggen dus onder de dekens, of OP bed dus op de dekens. Hier gebeurt trouwens beide niet. Hond heeft zijn eigen plekje, waar hij zelfs gráág ligt. Hij mag overdag graag een kuiltje graven, en ook al kluift hij z'n poten helemaal schoon er blijft altijd wel een kluitje klei achter en dat hoef ik ook liever niet in mijn bed of op de slaapkamer. Op de vraag die hierboven gesteld werd (al was dat aan iemand anders):
sjorsie schreef:
En dan heb je haren in je bed, nou en, kan je dan niet meer lekker slapen?
Nee, dan kan ik niet meer lekker slapen, elk haartje kriebelt me dan. Mijn hond heeft ook nogal lange haren, maar kattenharen zijn net zo erg, tenminste in mijn bed. Verder maakt het me niet veel uit, wie dieren heeft heeft (meestal) de haren erbij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:50

marquez1 schreef:
Het is ook maar net waar je mee opgegroeid bent denk ik.

Dat denk ik ook. Bij ons thuis vroeger kon er heel veel, de eerste hond van mijn moeder zat zelfs aan tafel (op een stoel) tijdens het eten Vork
Dat gaat mij wat te ver, maar dieren in bed hadden we altijd, daarom ben ik daar ook zo makkelijk in denk ik.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:51

hihi wat zullen sommige mensen het moeilijk gehad hebben met mijn nomadenbestaan met de winkel Hyper!

ik sliep toen elk weekeinde een paar nachten in mijn winkelwagen, op de grond, op een stal, met mijn 2 honden en mijn kind....... geen douche, geen stofzuiger, slechts een oude deken om onder te slapen