Zulke dingen zijn zo ongelovelijk sneu..
Ik hoop voor je dat ze er boven op komt..!
Haha, een aantal dames hier heeft ook de aflevering van
Da's je goed recht gezien..

Heel veel sterkte met dr..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Candy_x3 schreef:Pups van 7 of 8 weken horen niet meer bij hun moeder.. In een kennel worden ze zelfs al gescheiden vanaf hun 4 a 6 weken, dan vind ik bij de meeste dierenwinkels het nog best meevallen, zijn altijd pups van minimum 6 weken. Meestal zelfs 8 soms zelfs 10. Die komen uit een kennel, en worden dan nog een tijdje bijgehouden, tussen andere pups, tot ze op de leeftijd van min. 6 weken zitten, en dan pas worden ze verkocht. Het zijn de kennels die schattige pups te vroeg weghalen bij hun moeder. En in een dierenwinkel krijgen ze genoeg aandacht, overdag worden ze wel al is geaaid, geknuffel etc. En als de winkel dicht is gaan ook de pups naar een ander plekje, waar ze weer aandacht krijgen.. Dus waarom is iedereen toch zo tegen dierenwinkels. (Niet specifiek op Jeanine84 bedoelt)
Jeanine84 schreef:Candy_x3 schreef:Pups van 7 of 8 weken horen niet meer bij hun moeder.. In een kennel worden ze zelfs al gescheiden vanaf hun 4 a 6 weken, dan vind ik bij de meeste dierenwinkels het nog best meevallen, zijn altijd pups van minimum 6 weken. Meestal zelfs 8 soms zelfs 10. Die komen uit een kennel, en worden dan nog een tijdje bijgehouden, tussen andere pups, tot ze op de leeftijd van min. 6 weken zitten, en dan pas worden ze verkocht. Het zijn de kennels die schattige pups te vroeg weghalen bij hun moeder. En in een dierenwinkel krijgen ze genoeg aandacht, overdag worden ze wel al is geaaid, geknuffel etc. En als de winkel dicht is gaan ook de pups naar een ander plekje, waar ze weer aandacht krijgen.. Dus waarom is iedereen toch zo tegen dierenwinkels. (Niet specifiek op Jeanine84 bedoelt)
Jij hebt zeker zelf geen hond van een erkende fokker he? Een pup MAG pas bij de moeder weg als ie 8wkn is!!! En hoor nou eens wat je zelf zegt bij een KENNEL! Een hond hoort NIET in een kennel! Die hoort bij iemand thuis! Hebben ze jou ook maar gewoon bij je moeder weggehaald en achter een etalageruit gezet? 'kijk eens, te koop'! Ik kan me hier echt kwaad om maken! Waarom denk je dat dit hondje ziek is? Zeker omdat ie zo goed verzorgd is? En geloof mij maar, dit is niet toevallig een verkeerde kennel geweest!! Ik ben voor dit hondje heel blij dat iemand hem heeft meegenomen..maar helaas stimuleert dit de BROODfok, om je maar eens een site te laten zien: http://www.puppykennel.nl, dit is volgens jouw begrippen dus oke? Jij koopt een hond alsof je kleren koopt bij de wehkamp? Vandaag bestellen morgen in huis, wij hebben ze in alle soorten en maten, u roept, wij draaien!! BAH BAH
Pollewoppy schreef:Misschien bedoel je met de goede kennels wel gewoon goede fokkers. Wanneer een fokker op iets grotere schaal fokt dan met 1 hond, noemen ze het namelijk ook wel een kennel...
Nettieejj schreef:Het was ook zeker niet aanvallend bedoelt op de kennels in Belgie! Het hondje komt uit een kennel in Brussel, alleen ze had wel een pools passpoort, was wel raar, als mensen willen weten uit welke winkel ze komt, pm!
Candy_x3 schreef:Je hebt gelijk, maar kennels zijn helemaal niet zo slecht, sommige inderdaad wel. Nu ja, mijn hondje heeft ook een stamboom, maar deze hebben wij niet in ons bezit, door verhuis van de eigenaars van de ouders. En de opmerking dat ik wel wijzer word!Krijg ik iets van hé, dat mensen je altijd maar beoordelen door je leeftijd.. Get a life!!
Candy_x3 schreef:Jeanine84 schreef:Ik weet niet wie het zei; maar pups horen niet in een dierenwinkel! Die horen lekker bij hun moeder te zijn in een warme (huis)kamer, waar ze aandacht en liefde krijgen! En niet in een dierenwinkel in een kooi, alsjeblieft zeg! Hoe naiief!
Pups van 7 of 8 weken horen niet meer bij hun moeder.. In een kennel worden ze zelfs al gescheiden vanaf hun 4 a 6 weken, dan vind ik bij de meeste dierenwinkels het nog best meevallen, zijn altijd pups van minimum 6 weken. Meestal zelfs 8 soms zelfs 10. Die komen uit een kennel, en worden dan nog een tijdje bijgehouden, tussen andere pups, tot ze op de leeftijd van min. 6 weken zitten, en dan pas worden ze verkocht. Het zijn de kennels die schattige pups te vroeg weghalen bij hun moeder. En in een dierenwinkel krijgen ze genoeg aandacht, overdag worden ze wel al is geaaid, geknuffel etc. En als de winkel dicht is gaan ook de pups naar een ander plekje, waar ze weer aandacht krijgen.. Dus waarom is iedereen toch zo tegen dierenwinkels. (Niet specifiek op Jeanine84 bedoelt)
Jeanine84 schreef:Dan is het begrip kennel iig opgelostdan bedoelen we daarmee wel hetzelfde
En dan komt jouw hondje dus gelukkig wel zoals wij dat hier noemen van een erkende fokker
slimmerik schreef:Candy_x3 schreef:Je hebt gelijk, maar kennels zijn helemaal niet zo slecht, sommige inderdaad wel. Nu ja, mijn hondje heeft ook een stamboom, maar deze hebben wij niet in ons bezit, door verhuis van de eigenaars van de ouders. En de opmerking dat ik wel wijzer word!Krijg ik iets van hé, dat mensen je altijd maar beoordelen door je leeftijd.. Get a life!!
Als jij geen stamboom hebt van jouw hond dan heeft ie ook geen stamboom en is ie gewoon van een broodfokker. Gewoon het al oude verhaal van BROODFOKKERS !! (wellicht hebben jullie je hond dus ook iets goedkoper daardoor gekregen.) Hoe naïef kun je zijn
Voor de TS ben ik blij dat het met haar hondje de goede kant op gaat. Kosten verhalen bij de verkoper zou ik proberen maar het feit dat je daar een hond gekocht hebt, is eigenlijk voor mij gevoelsmatig een boete dik waard, en spijt het me niet dat je nu min of meer op de blaren moet zitten .....