Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
en ik ken Moyra ook en die heeft echt het beste met haar dieren voor
.
maar komt wel weer goed
Ik vind het dr ergens niet eens ZO verkeerd uitzien!
dus koud krijgt ze t ook niet. Waarom zou het dan toch zielig zijn? dier heeft er geen verdere problemen mee
beetje boos maar dat is ook in 1 a 2 dagen weg
! Leuk kaalgeschoren en een ontzettende bos haar op haar hoofdje
Wel schattig. En die tekening hier boven is hilarisch
Koortje schreef:Josewoos, ik denk dat die kat het behoorlijk koud heeft ja, en zich daarbij ellendig voelt. Een paard doe je ook een deken op als ie geschoren is. Verwacht niet dat die kat een Bucas heeft wel?
KarinvdM schreef:Koortje schreef:Josewoos, ik denk dat die kat het behoorlijk koud heeft ja, en zich daarbij ellendig voelt. Een paard doe je ook een deken op als ie geschoren is. Verwacht niet dat die kat een Bucas heeft wel?
Het is voorjaar en het is niet koud nu. Ik denk ook niet dat dit beestje buiten gezet wordt.
dus zit heerlijk thuis voor de verwarming.
we wonen in een flat. Ze komt alleen zomers op het balkon als je deur open staat.
Wat overgens een normale blik voor haar is... zal is een album met alleen maar foto's van haar maken kijken vergelijk dan 

Liek_ schreef:Moest gelijk hieraan denken

Tenshi schreef:Tja, het is in de eerste instantie al niet helemaal natuurlijk.. een vacht die de kat zelf niet kan onderhouden. Maargoed dat is een andere discussie.

Die heeft een, door de mens gefokte, andere haarstructuur dan neem een Noorse Boskat, die prima voor zn eigen vacht kan zorgen over het algemeen.
).
, op die laatste foto kijkt ze echt zo van 'nouhou
'. Dat stripje van Liek_ ook
.
.
.
.
Wel een mooi beestje.
) gaan kammen???