Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Suzanne__ schreef:Ik heb dat ook gehad, met een broer en een zus die al 8 jaar samen waren. De trigger was een andere kat die buiten (bij het raam) kwam, en daar raakte de kater (gecastreerd) enorm opgefokt van. Omdat hij die andere kat niet kon pakken, pakte hij dan zijn zusje maar. Zij was op een gegeven moment zo bang van hem dat ze haar urine en ontlasting liet lopen. Onze dierenarts kon geen oplossing vinden. Uiteindelijk is de kater bij mijn zusje gaan wonen (waar hij na een lange wenperiode goed op zijn plek is). ik hoop dat je een oplossing vindt voor die van jou!
Quellian schreef:Hoe heb je het ze uit laten vechten? Ging het wel een beetje gelijk op?
Hobby schreef:Zou het nog kunnen samenhangen met de verhuizing?
Hobby schreef:Jammer dat het sproeigedrag bij jouw katten nu blijvend is bij nieuwe dingen in de woning...
IKbenEllen schreef:Heb het idee dat er hier een kat in de buurt bij ons tegen de voordeur sproeit, en dat ze daar dus zo fel op zijn. Dus zo gauw er weer wat gebeurd, gaat er een fles citroensap over de deurmat buiten, en dan is het weeer een tijdje over
Quellian schreef:Over het voer zei ze inderdaad dat ik niet minder brok kon gaan voeren, maar het idee met rijst vond ze een goede (dus bedankt voor de tip!), dus blackypoes gaat vanaf morgen 's avonds half rijst krijgen.