Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCid schreef:Bij mij zou de oplossing heel simpel zijn geweest!
De kat was in ieder geval gebleven
MissBenthe85 schreef:ooow jawel!! ik weet wel zeker dat hij dan terug komt , mocht het niet gaan daar!
MissBenthe85 schreef:de kat is er ook zeker niet zonder slag of stoot uitgemikt... daar zijn wel wat ruzie´s en woorden overheen gegaan..
en sjah Diablo, hij zegt dat nu wel maar ik weet dat ook niet zeker.. daarom hoop ik maar dat hij het daar heel goed heeft...
MissBenthe85 schreef:Verder gaat het hier nu wel, mijn vriend zei wel dat hij niet had verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.... maar ach het leed is geschied he...
Tallie_Ho schreef:Een kat is een buitengewoon gevoellig dier.. Die hebben bij de kleinste verandering al kans op een gedragsprobleempje.
Mijn poezel pieste in ons vorige huis altijd op dezelfde plek in huis, iedere keer als er een vakantie aan kwam of als we terugkwamen van vakantie. Toen mijn ouders gingen scheiden, was het helemaal drama, de mat waar ze iedere keer ging zitten was doorweekt en dat terwijl ze 2 schone bakken ter beschikking had en ook nog naar buiten ging.
Ze is in dat huis geboren en bij veranderingen in het menselijke gedrag in huis was het raak.
Nu hebben mijn moeder en ik haar meegenomen naar een nieuwe woning. Hier heeft ze nog helemaal niks gedaan in huis, keurig op de bak vanaf dag 1 en geen problemen meer met op vreemde plekken plassen. Nog frappanter: Ze gaat niet eens meer naar buiten!
Wat ik ermee wil zeggen: Je vriend is hoogst waarschijnlijk de aanstichter van het probleem van de kater. Ik weet niet hoe de relatie is met je vriend, maar ik had niet zonder slag of stoot de kat eruit gemikt..
Ik wens je heel veel sterkte!