Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vende schreef:Jack Russels vind ik verschrikkelijk, veels te opdringerig, grote mond, keffertjes, nee niets voor mij
detour schreef:Engelse Bulldog. DE mismaakte gedrochten onder de honden, gefokt door de mens,gewrichtsafwijkingen, oogafwijkingen, huidontstekingen, niet normaal kunnen baren; altijd via een keizersnede.. Gemiddeld 5 jaar oud en dan dood..
BrittKitt schreef:Boerboel, superhond maar vind het geen goed ras voor in Nederland. Laat staan in een woonwijk.
vivana schreef:BrittKitt schreef:Boerboel, superhond maar vind het geen goed ras voor in Nederland. Laat staan in een woonwijk.
Hmm raar....waarom niet??
Ben erg benieuwt naar je antwoord.
detour schreef:Engelse Bulldog. DE mismaakte gedrochten onder de honden, gefokt door de mens,gewrichtsafwijkingen, ademhalingsproblemen, oogafwijkingen, huidontstekingen, niet normaal kunnen baren; altijd via een keizersnede.. Gemiddeld 5 jaar oud en dan dood..
detour schreef:Alle bulldogs worden via een keizersnede geboren omdat de hond dermate misvormd is dat ze neit normaal kan werpen.
Idioot toch? Maar omdat ze lief zjin en er koddig uitzien wordt er gruwelijk voor betaald en is het big buisness; het fokken van zo'n ras zou imo geboycot moeten worden, die dieren hebben enorm te lijden met dergelijke klachten..
traan_beauty schreef:Een boxer of iets in die buurt. Het zouden best leuke hondjes zijn, als hun neus normaal was.. Nu hoor je dat ze best veel problemen met hun ademhaling hebben ect. Die zijn gewoon constant benauwd, nee bedankt dus.
Nathalie schreef:stephanie09 schreef:ik vind grote honden zoals deense dogs en bull mastiffs echt helemaal aan de top
wij hebben dan zelf een heidewachtel/münsterländer leuk en spontaan echt lief maar als ik persoonlijk zou kiezen zou ik zo een ras niet snel kiezen
een ras dat ik echt niet zou wil kleine hondjes zolas chiau hiau's jack russel dat soort hondjes nee ik heb liever zo een lekker stoere grote lompe hond
Ik dacht altijd precies hetzelfde.Ik ben gek op grote honden! Heb zelf een Rottweiler gehad en een Turkse herder.. Geweldig! Deense doggen, Bull mastiff's etc.. Geweldig!!!!
Maar ik heb nu tóch een Jack Russel.Ondanks dat ik er altijd een hekel aan had... haha!
Maar de hond moet mee naar de winkel en als ik daar een deense dog neer zet ben ik de helft van mn klanten kwijt.Gelukkig luisterd ze ontzettend goed en dominant is ze absoluut niet. Maar ik behandel haar dan ook niet als een tuttig schoothondje maar gewoon als een HOND.
Als ik straks alles voor elkaar heb, huisje boompje beestje en ik het me kan veroorloven om part-time te werken, dán komt er absoluut een Deense Dog.
detour schreef:Alle bulldogs worden via een keizersnede geboren omdat de hond dermate misvormd is dat ze neit normaal kan werpen.
Idioot toch? Maar omdat ze lief zjin en er koddig uitzien wordt er gruwelijk voor betaald en is het big buisness; het fokken van zo'n ras zou imo geboycot moeten worden, die dieren hebben enorm te lijden met dergelijke klachten..