dees_daan schreef:een leren jasje met bont, met klitteband, waar zijn pootjes niet doorheen hoeven. hij loopt er heel trots mee rond.
Geweldig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:een leren jasje met bont, met klitteband, waar zijn pootjes niet doorheen hoeven. hij loopt er heel trots mee rond.
AaronYve schreef:Ik vind het zielig voor de dieren die het niet nodig hebben maar er wel iedere dag mee aangekleed worden. De dieren zijn toch vaak ook al op kleur gekocht...
Sodera schreef:AaronYve schreef:Ik vind het zielig voor de dieren die het niet nodig hebben maar er wel iedere dag mee aangekleed worden. De dieren zijn toch vaak ook al op kleur gekocht...
Dit slaat bij mij dan ook weer de spijker op zijn kop...
Frank schreef:dees_daan schreef:een leren jasje met bont, met klitteband, waar zijn pootjes niet doorheen hoeven. hij loopt er heel trots mee rond.
GeweldigDaar hoort eigenlijk ook nog een zonnebril bij
AaronYve schreef:Dat met die poes vind ik echt overdreven hoor, je doet het alleen maar omdat jij het zelf zo leuk vindt, want wat heeft die kat er aan? Helemaal niks
Als het nu nog functioneel was, dan kan ik me er nog iets bij indenken maar dat is het niet.
Je zegt zelf dat je het alleen doet voor een verjaardag oid OK kan ik inkomen maar ik vind je kat mooier zonder dat shirt!
Frank schreef:Sjuultje heeft een schattig polo'tje. Blauw met witte strepen!
Het is niet dat ze er elke dag in loopt hoor, héél af en toe eens voor de grap op een verjaardag. Ze vind het helemaal geweldig en voelt zich uberstoer.
Ook zou ik niet weten wat daar op tegen is en kan zijn...
Hier heeft Giorgio onze kater de polo even ter experiment aan
Snackie schreef:Future : Wij delen die mening![]()
AaronYve, ikkan me best voorstellen dat mensen een reflectie deken op doen,maar dat is geen "warmhoud" deken,en ook niet voor de sier, dat heeft een functie.
AaronYve schreef:Snackie schreef:Future : Wij delen die mening![]()
AaronYve, ikkan me best voorstellen dat mensen een reflectie deken op doen,maar dat is geen "warmhoud" deken,en ook niet voor de sier, dat heeft een functie.
Idd dat heeft een functie, ook totaal geen problemen mee hoor
Frank schreef:AaronYve schreef:Dat met die poes vind ik echt overdreven hoor, je doet het alleen maar omdat jij het zelf zo leuk vindt, want wat heeft die kat er aan? Helemaal niks
Als het nu nog functioneel was, dan kan ik me er nog iets bij indenken maar dat is het niet.
Je zegt zelf dat je het alleen doet voor een verjaardag oid OK kan ik inkomen maar ik vind je kat mooier zonder dat shirt!Frank schreef:Sjuultje heeft een schattig polo'tje. Blauw met witte strepen!
Het is niet dat ze er elke dag in loopt hoor, héél af en toe eens voor de grap op een verjaardag. Ze vind het helemaal geweldig en voelt zich uberstoer.
Ook zou ik niet weten wat daar op tegen is en kan zijn...
Hier heeft Giorgio onze kater de polo even ter experiment aan
Zoals iemand al eerder zei... Lezen is ook een vak.
Sodera schreef:AaronYve schreef:De dieren zijn toch vaak ook al op kleur gekocht...
Dit slaat bij mij dan ook weer de spijker op zijn kop...
AaronYve schreef:Die van jou is als voorbeeld, je zet hem er zelf neer
Je zegt ook zelf dat je hem zoiets aan doet als er een verjaardag oid is, vandaar mijn post!
ik lees dus zeker wel, is niet zo moeilijk hoormisschien moet je die post van mij nog eens wat beter lezen?
Frank schreef:AaronYve schreef:Die van jou is als voorbeeld, je zet hem er zelf neer
Je zegt ook zelf dat je hem zoiets aan doet als er een verjaardag oid is, vandaar mijn post!
ik lees dus zeker wel, is niet zo moeilijk hoormisschien moet je die post van mij nog eens wat beter lezen?
Ik lees goed, jij niet. Ik schrijf dat DE KAT hem op de foto EVEN ter EXPERIMENT aan heeft, en dat SJUULTJE (onze hond) hem weleens op een VERJAARDAG aan heeft...
Lous schreef:Een andere verhaal wordt het dat je er perse zo eentje wilt omdat hij of zij zo leuk bij je auto,huis, tas weet ik veel wat past
AaronYve schreef:Okeej, dacht dat de kat sjuultje heten, niet direct zo boos worden haha
AaronYve schreef:Ik bedoel er mee te zeggen dat er heel veel mensen \zijn die dieren alleen maar klopen omdat ze een speciale kleur hebben of net 3 stippen oid..