Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne_ schreef:. Als het nou reacties waren waar ik wat aan had, Oké. maar hier heb ik niks aan & hier vroeg ik ook niet om.
Evelli schreef:JIJ wilt die hond, dus als jij nooit thuis bent moet je moeder hem elke keer uitlaten
Musetta schreef:lastige ouders overhalen helpt niet. als je ouders hebt zoals de mijne (ik weet niet of jij het ook zo moeilijk hebt als ik), dan neem je gwoon een pup in huis en luister je niet naar wat ze zeggen
naadje24 schreef:Musetta schreef:lastige ouders overhalen helpt niet. als je ouders hebt zoals de mijne (ik weet niet of jij het ook zo moeilijk hebt als ik), dan neem je gwoon een pup in huis en luister je niet naar wat ze zeggen
sorry maar dit vind ik echt een domme onverantwoordelijke zet
want wat als het nou echt niet mag? dan moet het diertje de deur weer uit
een hond kost bij een fokker gemiddeld een paar honderd euro en de pup zoek je zorgvuldig uit
het is geen caviaatje wat je in een dierenwinkel koopt en maar terug kan brengen als het jouw zo uitkomt!
en niemand gaat een paar honderd euro uitgeven voor een pup met hoognodige risico's en hem vervolgens een rotschop naar het asiel geven..
en stel je neemt een "gratis" pup...een marktplaats geval...( met alle risico's van dien,ziektes,wormen enz enz)
als het niet mag eindigt het diertje in het asiel
niet bepaald fair he?