Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ezumii schreef:LiNdA1986 schreef:Inderdaad! Hamsters zijn nachtdieren en slapen dus overdag, en hoe vind jij het om uit je slaap gewekt te worden om aandacht te krijgen?
Ligt eraan wie het is
BrittKitt schreef:Waarom ik er zo verdomd serieus over doe is omdat het grote onzin vind dat sommige mensen er zo laconiek over doen, 'het is "maar" een hamster'. Daar kan ik niet zo goed tegen, een hamster is net zo goed een dier als elk ander dier, zeker omdat wíj hem in een kooitje stoppen, moeten wij hem zo goed verzorgen als we kunnen. En ja, daar komt zeker meer bij kijken dan dat sommige mensen denken.
Joyckuh schreef:Meetje: na jou reacties had ik dit niet verwachtSuper! Grote kooi trouwens en dat van de ratten is helemaal waar! Maar de meeste mensen vinden dat maar enge dieren.....
Ezumii schreef:LiNdA1986 schreef:Inderdaad! Hamsters zijn nachtdieren en slapen dus overdag, en hoe vind jij het om uit je slaap gewekt te worden om aandacht te krijgen?
Ligt eraan wie het is
unamie schreef:Jammer voor jou dat je geen hamster mag, maar wel gelukkig voor de Hamster zelf![]()
Je kunt je afvragen wat er leuk is, aan een diertje in een kooitje houden,![]()
Ze knagen aan de tralies. en willen graag uit hun kooitje
Hamster hebben erg veel beweging nodig, maar krijgen die meestal niet...
Het nieuwtje is er al snel af
Er zijn maar weinig hamster die er dagelijks een paar uur of langer uit mogen...
In een koude omgeving (schuur) gaan ze in winterslaap.
_Lynn schreef:En met gewoon 2 verdiepingen, en dan met buisjes? En trapjes