Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Dat van die konijnen komt heel bekend voor.
Toen ik nog klein was kocht mijn moeder twee vrouwtjes. Het bleken inderdaad 2 vrouwtjes, maar ook nog eens allebei drachtig! Uiteindelijk kwamen er 9 kleintjes, gelukkig wel een goed tehuis gekregen.
katiavl schreef:en dan zijn viskommen niet eens het prettigste verblijf voor een vis
slimmerik schreef:katiavl schreef:en dan zijn viskommen niet eens het prettigste verblijf voor een vis
Inderdaad maar destijds voor die ouders wel de goedkoopste...te erg voor woorden. Is trouwens wel lang geleden hoor...wel 35 jaar
slimmerik schreef:Gebeurt het in Belgie trouwens nog steeds met die verkopen van honden en andere dieren uit de kattenbak op de zondagsmarkten?
Apple schreef:Mogen er dan nog honden en katten verkocht worden in een dierenwinkel? Ik dacht dat dit allang verboden was?
Juul schreef:Apple schreef:Mogen er dan nog honden en katten verkocht worden in een dierenwinkel? Ik dacht dat dit allang verboden was?
Bij de dierenwinkel bij ons hebben ze vooral katten en honden. Honden met zn 5en in een klein hok met glas ervoor ( denk 1 bij 1 bij 2 meter ). Katten in kleine kooitjes met zn 3/4en bij elkaar.
Cayenne schreef:In Amsterdam zitten er ook zeker 2 die honden en katten verkopen.
Ik ben daar eens naar binnen gelopen voor een hondenmand, en liep zo tegen de aquariumbak aan met 3 jonge puppies, en geen moeder in de buurt
Ik denk dat ze een week of 6 waren..
LiNdA1986 schreef:[naam] schreef:Bij de dierenwinkel bij ons hebben ze vooral katten en honden. Honden met zn 5en in een klein hok met glas ervoor ( denk 1 bij 1 bij 2 meter ). Katten in kleine kooitjes met zn 3/4en bij elkaar.
Dat is echt verboden in NL volgens mij!
Ik zou dan eens even nazoeken op dit echt verboden is en anders de dierenbescherming inschakelen.
Niet normaal meer dat dit gewoon gebeurd.