Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Met andere woorden als je niet laat enten hou je niet van dieren. Dat vind ik echt een nare opmerking. Iedereen moet zelf kiezen wat ze doen, maar dat ze dan meteen niet van dieren houden
Faniek schreef:Met andere woorden als je niet laat enten hou je niet van dieren. Dat vind ik echt een nare opmerking. Iedereen moet zelf kiezen wat ze doen, maar dat ze dan meteen niet van dieren houden
lodo schreef:Faniek schreef:Met andere woorden als je niet laat enten hou je niet van dieren. Dat vind ik echt een nare opmerking. Iedereen moet zelf kiezen wat ze doen, maar dat ze dan meteen niet van dieren houden
Je hebt de plicht als je een dier neemt zo goed mogelijk te zorgen voor je dier en daar hoort enten zeker bij. Als je het geld niet hiervoor hebt dan moet je niet aan zoveel dieren beginnen.
Faniek schreef:Ben ik het niet mee eens. Ik heb al 2 konijnen die aan de enting zelf zijn overleden.
Overigens ent ik dit jaar gewoon, maar 15 euro per konijn bij de dierenarts is afzetterij. Verder zou ik het fijner vinden als je in de ik vind vorm praat, want het is geen feit dat het een plicht is om te enten.
Dan zouden er veel fokkers moeten stoppen, want de meeste enten niet.
Faniek schreef:Er staat letterlijk houd je van dieren dan laat je ze enten!
En dat kan zeker voor andere en zeker jongere gebruikers cru over komen. Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten
sexy_back schreef:vergeet niet dat je niet alleen het entspul moet betalen maar ook de dierenarts, die je op dat moment eigenlijk bezet houd...