Juul schreef:Dat beestje heeft echt een geweldig leventje bij jouDat hebben niet veel schapen helaas.. Echt een gaaf beest blijft het
Dat geloof ik ook! Lambo is echt geweldig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Dat beestje heeft echt een geweldig leventje bij jouDat hebben niet veel schapen helaas.. Echt een gaaf beest blijft het
Jolandaa_ schreef:En ik weet niet waar je dit vandaan haalt want ik ontken helemaal niks! Ik geef je zelfs gelijk dat dit idd wel een beetje te hoge sprong voor hem is en ik zal dan ook niet meer zo hoog springen maar gewoon (laag) springen zal ik blijven doen alleen maar omdat hij het gewoon erg leuk vind.dan kan je eigenwijs ontkennen.
Jolandaa_ schreef:een beetje springen ja. dat kan makkelijk. maar 1 meter. dat is gewoon te gek voor woorden. en dan kan je schaap het nog zo leuk vinden, maar dat is gewoon niet goed voor zijn poten.
Litterbox schreef:Jolandaa_ schreef:een beetje springen ja. dat kan makkelijk. maar 1 meter. dat is gewoon te gek voor woorden. en dan kan je schaap het nog zo leuk vinden, maar dat is gewoon niet goed voor zijn poten.
En dat gezeik van jou is niet goed voor je hart
dees_daan schreef:je mag elkaar niet persoonlijk aanvallen op bokt. ik tem.. ik vind dit te ver gaan, ze heeft het beste voor met het schaap, dus een beetje minder mag ook wel
Litterbox schreef:dees_daan schreef:je mag elkaar niet persoonlijk aanvallen op bokt. ik tem.. ik vind dit te ver gaan, ze heeft het beste voor met het schaap, dus een beetje minder mag ook wel
TEM maar hoor meid...
Ik val haar niet aan, ik wijs haar alleen opde gevaren van onnodig zeuren. Maar goed...
Lambo is gewoon erg leuk en je ziet toch zo dat de topicstarter het allerbeste voorheeft met Lambo? En dat ze zelf ook inziet dat de sprong te hoog is voor zijn houterige voetjes?Dus dan vind ik niet dat er nog over doorgezaagd hoeft te worden!