Dribbel is er! ik ben nu ongeveer 10 minuten thuis..
we zijn om half 8 vertrokken, zouden om 10 uur bij Dribbel zijn, maar de ANWB *zucht* we zaten helemaal verkeerd, dus uiteindelijk om half 12 aangekomen, Buddy meteen losgelaten op het erf. het is wel een echt dametje
eerst wat bang, dus blaffen, en grommen, toen naar binnen waar haar moeder Kyra ook was, die dwong Buddy meteen op zijn rug, en dat werd even kijken wie de baas was, Kyra heeft gewonnen, die 2 konden ook heerlijk spelen, Dribbel kreeg bijna geen kans
toen om half 2 terug, Dribbel voorin, en Buddy zoals gewoon aan de gordel achterin, ze heeft 2 keer overgegeven, maar daar kan ze natuurlijk ook niets aan, verder ging het héél erg goed, ze is lekker tegen me aan gaan liggen, en is in slaap gevallen, af en toe stond ze even bij het raam op, en keek ze even naar buiten.
Ze is hier ook heel rustig, heeft nog niet geblaft sinds we bij haar moeder vertrokken. gaat erg goed dus.
Buddy lijkt wel een rolmops vergeleken bij Dribbel, ze is nog erg mager, maar ik hoop dat ze goed opknapt
haar enting had ze de 27e alweer moeten hebben zag ik net, dus dat word woensdag even naar de DA.
ik ben kapot nu, hebben heel wat uren in de auto gezeten.
ik zal zo eerst even met haar naar buiten, even een stukje lopen.