Mijn hond (inmiddels 5,5) was nog pup toen hij werd aangevallen ik kan die dag nog zo goed herinderen.
Ik was ziek ruby me hond was 6 maanden, een leuk speels dier, me moeder was hem aan het uitlaten.
Na een kwartier hoorde ik haar overstuur huilen, ik rende naar beneden. Nou ja zover ik kon rennen ik was nammelijk heel erg ziek.
Beneden aangekomen staat me moeder te bibberen op der benen maar er was geen hond te bekenen. Dus ik ging uit van het ergste

Mijn vader wou kijken wat er was maar me hond beet van zich af, hij liet alleen mij erbij.
Ik schrok best toen ik keek, zijn ruggetje lag open en het bloede.
Mijn pa en een andere zus met spoed naar de dierenkliniek (weekenddienst rommel)
Daar bleek hij een gat in zijn rug te hebben van 5 cm diep!!!
Arme beest is geniet (idd geniet zo konden we in zijn wond op die schoon te maken

Hij is daarna nog medere maalen aan gevallen.
Die beruchte eerste aanval was een jackrussel die los liep zonder baas.
Mijn hond speeld niet meer met honden, voelt zich geen hond. Durft amper langs andere honden.
Hij is totaal verpest!!!
En dan door arogante K.U.T baasjes.
Ik heb me hond meestel vast vooral als ik een andere hond zie.
Het is een ware schat alleen heeft wel geleerd van zich af bijten. Veel speels gedrag erkend hij niet als speels gedrag.
En daarom wil hij nog wel eens pups aanvallen omdat hij bang is...
Ik baal er van, ik kocht een hond om lekker mee te wandelen spelen en lol te beleven.
Maar door medere ongelukken is het wandelen op straat een beetje verpest.
Lees: Vuurwerk voor zijn hoofd gegooit, dus deze tijd krijg ik hem niet eens naar buiten.
IK VIND MENSEN SOMS ECHT DRAMA