Alleen hoe wil je hem daar dan onderuit krijgen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:haha echt een komisch topic om te lezen. Zie het al helemaal voor me TS die alles dichtbouwt en daar minimaal 5 minuten over doet en dan rent de muis er in 2 tellen omheen.![]()
Ik zou toch de truc met de chips even proberen.
TS vergeet je het gat in je terrarium niet dicht te makenanders kan je straks weer op jacht.
blauw00gje schreef:laura1987 schreef:haha echt een komisch topic om te lezen. Zie het al helemaal voor me TS die alles dichtbouwt en daar minimaal 5 minuten over doet en dan rent de muis er in 2 tellen omheen.![]()
TS vergeet je het gat in je terrarium niet dicht te makenanders kan je straks weer op jacht.
En dat zou dus ook iets zijn wat ik zou vergeten
laura1987 schreef:blauw00gje schreef:
En dat zou dus ook iets zijn wat ik zou vergeten
Haha allemaal slimme mensen op bokt dus![]()
blauw00gje schreef:Hahaha ja dat kan je ook doen
Alleen hoe wil je hem daar dan onderuit krijgen?
laura1987 schreef:Ik zou toch de truc met de chips even proberen.
laura1987 schreef:haha echt een komisch topic om te lezen. Zie het al helemaal voor me TS die alles dichtbouwt en daar minimaal 5 minuten over doet en dan rent de muis er in 2 tellen omheen.![]()
trustHim schreef:heb dit wel een x gehad met dwerghamsters, hihi , ze zijn erg leuk die kleine beestjes tot ze besluiten om op onderzoek uit te gaan.
blauw00gje schreef:Volgens mij rent ze er nu kei hard achteraan
Ze zegt iig niks meer!
Shanna schreef:whaha geweldig
heeft de bosmuis ook nog een naam eigenlijk? en zit de rest nog braaf in het hok of zijn die ook al weer door het gat gegaan?ik krijg nu een beeld voor me van een gat in een deksel, en een muisje daaronder die plots.. PLONG omhoog sciet door het gat heen 60 cm omhoog en zo dus uit de kooi komt
![]()
laura1987 schreef:trustHim schreef:heb dit wel een x gehad met dwerghamsters, hihi , ze zijn erg leuk die kleine beestjes tot ze besluiten om op onderzoek uit te gaan.
haha hier nog 1.
1 zat onder mijn bed en de ander ben ik een week kwijt geweest tot ik de 1 weer eten wou geven en nr 2 dus moddervet uit de doos met voer kwam vallen :S
Mystica schreef:laura1987 schreef:
haha hier nog 1.
1 zat onder mijn bed en de ander ben ik een week kwijt geweest tot ik de 1 weer eten wou geven en nr 2 dus moddervet uit de doos met voer kwam vallen :S
![]()
Nee, heb hem niet gezien, maar ik hoor hem wel, hij probeerd volgens mij in een kabel te klimmen ofzo. Hij zit in elk geval aan de wand te krabben.
tita schreef:een sensatiemuis