Hond springt op bank

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lelanie

Re: Hond springt op bank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 13:18

Mag niks in die muren en deurposten monteren.
Is namelijk een draagmuur.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:24

stoelen op de bank. die trekt ie er toch zeker niet vanaf?
ik heb ook zo'n slimme hond. wij leggen altijd dienbladen op de bank. maar dan trekt hij gewoon het kussen van de rugleuning naar voren en gaat daar op liggen, zo heeft meneer geen last van de dienbladen Nagelbijten / Gniffelen

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 13:33

Wij hebben geen eettafel en stoelen Clown
Wonen we te klein voor haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:38

Anumiliumfolie op de bank, werkt heel goed. Honden schijnen er niet echt van te houden. En het is minder werk dan alles steeds om te keren.

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 13:39

We gaan eens eerst de deurknoppen proberen te vervangen voor ronde zoals ik al aangeven heb ik topic Lachen

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:39

en als je een zeiltje oid er strak overheen spant, dus van de bovenkant van de rugleuning, schuin naar het puntje van het zitvlak? Clown

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 13:42

Dat is ook nog een idee Lachen Ga ik ook eens onthouden Ja

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:45

Als er nix tegen helpt,laat je hond dan gewoon op de bank liggen? Die haren zijn er met de stofzuiger zo weer af.Mijn 2 honden liggen ook altijd op de bank,het schijnt gewoon een fijn plekje te zijn voor honden.Nou ik gun ze die plek en stofzuig gewoon elke dag de haren eraf.En nog makkelijker krijg je de haren eraf door er met een goed vochtig washandje overheen strijken.Je hebt wel een hele slimme hond,grappig is dat.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:49

gohya schreef:
Als er nix tegen helpt,laat je hond dan gewoon op de bank liggen? Die haren zijn er met de stofzuiger zo weer af.Mijn 2 honden liggen ook altijd op de bank,het schijnt gewoon een fijn plekje te zijn voor honden.Nou ik gun ze die plek en stofzuig gewoon elke dag de haren eraf.En nog makkelijker krijg je de haren eraf door er met een goed vochtig washandje overheen strijken.Je hebt wel een hele slimme hond,grappig is dat.

als zij al die tijd probeert die hond van de bank af te houden en het nu ineens toelaat heeft de hond dus gewonnen! lekker goed voor de dominantie verhouding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:50

Als jij niet wilt dat de hond op de bank ligt ga je toch niet zijn zin geven?
Hij moet zijn plaats kennen en dat is in dit geval zijn kleed en niet jouw bank.

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 13:51

Gohya,absoluut niet.Die hond mag niet op de bank en dat weet hij heel goed.Hij heeft een eigen plek om te slapen,een eigen kleed met speelgoed etc.Dat is van hem en de bank is gewoon van de baas.

En om elke ochtend te stofzuigen zie ik niet zitten,niet gelijk als ik uit bed stap.En daarbij nog er blijven altijd wel wat haren achter op een stoffige bank.Dus dat gaat ook fijn aan me kleren zitten.Niet erg lekker voor werk dus.

Plus dat ik een donkere kleur bank heb en al die lichte haren nog eens ziet Lachen

Edit 2 bokkers waren me voor Vork

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:07

De hond heeft dan idd.gewonnen als hij nu wel op de bank mag.Maar is dat zo erg dan dat een hond 1 keer wint?Deze hond is zo slim,denk niet dat je van hem gaat winnen.

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:09

Je zal eens moeten zien.Al moet ik alles aanschaffen.De hond krijgt een tijd dat ik gewonnen heb.Al moet ik hem opnieuw even de her opvoeding erin proppen.Baas gaat winnen haha.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:15

gohya schreef:
De hond heeft dan idd.gewonnen als hij nu wel op de bank mag.Maar is dat zo erg dan dat een hond 1 keer wint?Deze hond is zo slim,denk niet dat je van hem gaat winnen.

hij wint 1 keer ja, en een beetje hond gaat dan steeds meer uitproberen!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:18

gohya schreef:

Nou als jij al denkt dat je niet van een hond gaat ''winnen'' dan moet je je toch eens achter de oren krabben. Wie is er dan de baas???

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:21

Dan heeft mijn hond pech! Lachen
Want hij blijft maar eens van de bank af.

Heb trouwens ronde deurknoppen gehaalt,
vanavond even monteren...Ben benieuwd vanacht Lachen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:22

Haha ja ik ook eigenlijk, want ronde deurknoppen zouden zew toch niet open moeten krijgen, vind je hond wel erg grappig moet ik zeggen Haha!

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:26

Nou ik betwijfel eerlijk gezegt Ja

Hij is slim,en de deurknoppen moet je draaien natuurlijk.En hij maakte het nu ook open met ze mond,dus mondje erop heen en even vroeten en viola,deur knop gaat opzei Nagelbijten / Gniffelen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:28

Ja dat wel, Lachen
misschien kan je er iets overheen doen maar ja dat kan ie ook eraf halen, ik dacht aan een washandje ofzo vastgemaakt met elastiek.

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:33

als ik washandje erom heen doe,is het niet meer glad maar stroef dus dan krijgt die hem zeker de weten open Ja

Word denk maar een cloon van me zelf neerzetten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:36

Wij hebben de deurknop ook andersom gezet, Voor een aantal honden werkte het maar onze dalmaat krijgt hem gewoon open. Ik denk dan dat jouw hond hem ook wel open krijgt.

Gohya, als jij je honden de baas over je laat spelen zou ik nog eens een keer nadenken over het hele honden gedoe. Hij moet gewoon zijn plek weten en daar is niet zo af en toe een uitzondering voor. Of hij krijgt altijd zijn zin Of jij krijgt altijd je zin. Niet de ene keer jij en de andere keer de hond. En als je denkt niet de baas over je hond te kunnen zijn waar begin je dan aan?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:39

Ja dat is ook een goeie haha, maak een levensgrote foto van jezelf en plakt die op de deur Haha! Haha!
En als de deur dan open gaat hoor je een bandje afspelen FOEI haha

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:44

Haha jaa je zal het eigelijk doen met die hond van me Huilen van het lachen

Judith deurknoppen omdraaien hadden we al gedaan Lachen

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:49

mischien eens een veer boven aan de deur spannen...zodat je veel meer kracht moet zetten om de deur te openen ander floept ie weer dicht.

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:50

ik heb ook zo'n monster wat zodra ik me omdraai lekker op e bank gaat liggen....ik heb muizenvallen op de bank gezet en dat hielp,ze worden gestraft als ze op de bank komen,moet wel uitkijken met katten......