Moet een kat op jou letten, of jij op hem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluizebolpum

Re: Moet een kat op jou letten, of jij op hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:01

KiWiKo schreef:
kom je nog wel van terug Lachen die witte van mij ligt altijd boven mijn hoofd op mijn kussen Lachen Lachen

Zo, en dat is erg?!? Knipoog Muts nam zijn naam zeer serieus en lag het liefst óp mijn hoofd. Het was een schat tot en met, maar als ie dan weer eens met z'n poephol boven op mijn neus lag was de liefde toch iets minder...
Dus dan ga je op je rug liggen, denk je er vanaf te zijn...Totdat je bijna slaapt, de kat op je kruin ligt en dan heeeel langzaam een draadje kwijl in je oor voelen druipen.......
Leuk, katten op bed. Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:14

Rock schreef:
Ruilen? Haha!

Neuh Haha! Ben teveel gehecht aan onze twee mallootjes Lovers Millie gaat écht nergens anders meer naartoe (is al teveel mee gesleept in haar leven en ze is bijna "op") en Mocca... ach... die heeft nog 15 jaar om een schootkat te worden. Zal vast voor die tijd nog wel eens lukken Clown

Maar als Millie er niet meer is, gaan we wel kijken voor een wat socialere kat. Mag best een onderdeel aan missen, maar wegrenners hebben we nu al drie keer gehad, mag best eens een knuffelkat komen Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 23:44

Pluizebolpum schreef:
KiWiKo schreef:
kom je nog wel van terug Lachen die witte van mij ligt altijd boven mijn hoofd op mijn kussen Lachen Lachen

Zo, en dat is erg?!? Knipoog Muts nam zijn naam zeer serieus en lag het liefst óp mijn hoofd. Het was een schat tot en met, maar als ie dan weer eens met z'n poephol boven op mijn neus lag was de liefde toch iets minder...
Dus dan ga je op je rug liggen, denk je er vanaf te zijn...Totdat je bijna slaapt, de kat op je kruin ligt en dan heeeel langzaam een draadje kwijl in je oor voelen druipen.......
Leuk, katten op bed. Haha!

hhahaha, geweldig verhaal! Toen mijn vriend zijn jonge poesje net had was ze in slaap gevallen op zijn buik nadat ze wat jonge-katten-melk had gedronken. Hij had een wit shirt aan en ze had zo liggen kwijlen dat hij een hele vaalgele vlek had op zijn borst.