Huisvesting daar was een een stal (6*3 met flink stro erin) en dan nog een uitloop van 40 * 8. Eerst was het een grasveld, ondertussen een modderpoel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kelpla schreef:Graag wil ik mijzelf verdedigen tegen de onjuistheden die xje-kim vermeld .
Ik ben de fokker van murphy en vele andere varkentjes die gelukkig wel mogen
blijven leven van hun baasje , dit klinkt erg vervelend maar de betreffende xje-kim had het varken mogen terugbrengen en ik had zelfs al 2 adressen gevonden !! helaas vond xje-kim dit zielig omdat volgens haar een varken binnen hoort en moet leren zitten en blijven , begrijp me goed , ik vind het leuk als zoiets lukt , maar het blijft een varken die graag ook eens buiten rond wil scharrelen . denk dat de vewachting van kim iets te ver gegrepen was , helaas is murphy hier de duppe van geworden en hoe !!
Begrijp eigenlijk ook niet waarom een dierenarts dit doet .
Helaas zal ik hier wel niet achter komen
Verder is de draagtijd van een varken 4 maanden , meer hoef ik dus niet te zeggen over de vele nestjes die
ik zou fokken . Bezemstelen en dergelijke verwijten ga ik echt niet op in , belachelijk !! de fokker moet hier weer voor opdraaien dat is wel duidelijk .
Ik heb zelfs kim nog even gebeldt maar je raad het al na enige tijd de hoorn erop .
Ik heb nog regelmatig kontakt met andere eigenaren (ook broertjes en zusjes van murphy ) maar hoor alleen maar goede berichten .
hier wou ik het bij laten .
Succubi schreef:Zonde dat het zo gelopen is.
Ik vind het ook raar dat een dierenarts een (lichamelijk) gezond beestje in laat slapen.
Bij ons ben je verplicht een check up te doen voordat zij uberhaupt denken aan inslapen.
Ik weet niet hoe het precies gelopen is en ik wijs naar niemand een vinger, ik vind het alleen sneu voor Murphy
ELpatcho schreef:varkens herplaatsen is heel gemakkelijk je moet het alleen weten waar je moet zijn.. als je bij onz was gekomen dan hadden we hem zo van je over genomen en was het gewoon in een weiland terecht gekomen met andere varkers met modder een stal en stro.. verder geen rare kunstjes geen kinderen en geen honden in het weiland..