Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieme schreef:als ik ooit een eigen huis met tuin krijg dan mogen ze de tuin in met een schrikdraadje.
zap schreef:Tieme schreef:als ik ooit een eigen huis met tuin krijg dan mogen ze de tuin in met een schrikdraadje.
Meen je dit? Ik ben benieuwd hoe je dit wilt realiseren! Ik denk dat de katten hieruit altijd een uitweg zullen vinden
Babsiej schreef:Hier ben ik het niet mee eens, mijn tuin is ook afgezet met schrikdraad, en het werkt prima... Je moet het gewoon goed monteren ..
Binckydenice schreef:Ik vindt dat de mensen die hun katten binnen houden meer aan zichzelf denken dan aan hun dier....
Een kat is een echt jachtdier, dat hoort lekker buiten te kunnen spelen en niet de hele dag opgesloten te worden in huis.
De reden dat hij wordt overgereden vindt ik nogal overtrokken, veel katten zijn bang voor auto's en katten zoeken dat van nature haast niet op.... Tenzij ze niet anders kunnen.
Als je kinderen hebt of later kinderen hebt, mogen ze dan ook niet buitenspelen? Zodra ze aan het spelen zijn kunnen ze ook een keer niet opletten en de straat op rennen... Moet deze dan ook aan een lijntje naar buiten? Of achter een stroomdraadje?
FamBloem schreef:Binckydenice schreef:Ik vindt dat de mensen die hun katten binnen houden meer aan zichzelf denken dan aan hun dier....
Een kat is een echt jachtdier, dat hoort lekker buiten te kunnen spelen en niet de hele dag opgesloten te worden in huis.
De reden dat hij wordt overgereden vindt ik nogal overtrokken, veel katten zijn bang voor auto's en katten zoeken dat van nature haast niet op.... Tenzij ze niet anders kunnen.
Als je kinderen hebt of later kinderen hebt, mogen ze dan ook niet buitenspelen? Zodra ze aan het spelen zijn kunnen ze ook een keer niet opletten en de straat op rennen... Moet deze dan ook aan een lijntje naar buiten? Of achter een stroomdraadje?
IK laat mijn kat ook binnen !!
Maar niet vanwege de auto's of wat dan ook.Maar vanwege mijn overbuurman elke kat wat bij hem voor thuis loopt gaat hij op schieten.
Er zijn al 3 katten overleden en 2 gewond geraakt.Dit vindt ik erger voor mijn kat dan dat die binnen zit.Dus er wordt niet alleen aan jezelf gedacht maar ook aan je Kat.Mijn kat heeft vaak genoeg de kans gehad om naar buiten te gaan maar hij wil het niet eens.Vaak genoeg staat de deur open maar hij blijft voor de drempel te zitten.Als je hem aan een lijntje buiten doet weet hij niet hoe gauw hij weer binnen moet komen.
Binckydenice schreef:De reden dat hij wordt overgereden vindt ik nogal overtrokken, veel katten zijn bang voor auto's en katten zoeken dat van nature haast niet op.... Tenzij ze niet anders kunnen.
cle0o_o0 schreef:Nou... Ik denk dat er best mensen een kleine van jouw kater willen!![]()