Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farouche schreef:Nee, ik durf dat soort dingen niet zo goed. Ik heb het wel eens laten doen, lag een rat te kreperen in de stalgang. heb gevraagt of iemand hem dood wou meppen.
MisMartine schreef:Ik heb eens met de buurjongens een kikker op een nog te plasti-
viseren kuilvoerbaal gelegt, zodat die ingewikkeld werd ik groen
plastic![]()
Oh wat was dat toen laggen
Marloez schreef:MisMartine schreef:Ik heb eens met de buurjongens een kikker op een nog te plasti-
viseren kuilvoerbaal gelegt, zodat die ingewikkeld werd ik groen
plastic![]()
Oh wat was dat toen laggen
Nounou wat een stoere actie..![]()
Ik verlos soms muisjes uit hun lijden die m'n kat vangt.
Naomi_unique schreef:als ik een muis of een rat zie lopen pak ik automatisch al een schep heb z'n hekel aan die beesten
marleentje94 schreef:Ik reed een keer met mijn fiets. Met mijn handen op het stuur(lichtend) zeg maar,
En toen kwam er een vogel in mijn spaken.. Want hij vloog over de grond heen zeg maar
MisMartine schreef:Whah, wat doe je anders als 10 jaar bent en je speelt buiten met jongens?
Niet met barbypoppen spelen hoor
tanya89 schreef:Uhmm wel eens vissen door de wc gespoeld![]()
En ook gewoon muggen, vliegen enzo.
Mijn nicht heeft een keer haar hamster helemaal ingespoten met haarlak, ze wilde hem niet meer.... Arme beestje was gewoon zo stijf geworden dat ie niks meer kon(was ze nog jong)
Redrumfox schreef:tanya89 schreef:Uhmm wel eens vissen door de wc gespoeld![]()
En ook gewoon muggen, vliegen enzo.
Mijn nicht heeft een keer haar hamster helemaal ingespoten met haarlak, ze wilde hem niet meer.... Arme beestje was gewoon zo stijf geworden dat ie niks meer kon(was ze nog jong)
Dat is echt ziek.Hoe komt ze erop...