heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yank

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:48

Jaren geleden is mijn eigen grasparkietje overleden door mijn schuld. Hij vloog altijd achter mij aan als hij los was en in de gein rende ik een keer naar de keuken en uit reflex gooide ik de schuifdeur achter me dicht (het ging zo snel). En toen zat Jasper er tussen. Hij spartelde en vloog nog over de grond heen en overleed daarna. Hij had ook bloed bij zijn nek. Daar heb ik me enorm schuldig over gevoeld (en nu nog natuurlijk). Huilen

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:51

Farouche schreef:
Nee, ik durf dat soort dingen niet zo goed. Ik heb het wel eens laten doen, lag een rat te kreperen in de stalgang. heb gevraagt of iemand hem dood wou meppen.

als ik een muis of een rat zie lopen pak ik automatisch al een schep heb z'n hekel aan die beesten

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:54

MisMartine schreef:
Ik heb eens met de buurjongens een kikker op een nog te plasti-
viseren kuilvoerbaal gelegt, zodat die ingewikkeld werd ik groen
plastic Clown

Oh wat was dat toen laggen Koe

Nounou wat een stoere actie.. Nors opkijken

Ik verlos soms muisjes uit hun lijden die m'n kat vangt.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:54

als ik een muis of een rat zie lopen pak ik automatisch al een schep heb z'n hekel aan die beesten[/quote]

Alleen omdat jij een hekel aan ze hebt moeten ze dus maar dood? Misselijk Ziek

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:56

Marloez schreef:
MisMartine schreef:
Ik heb eens met de buurjongens een kikker op een nog te plasti-
viseren kuilvoerbaal gelegt, zodat die ingewikkeld werd ik groen
plastic Clown

Oh wat was dat toen laggen Koe

Nounou wat een stoere actie.. Nors opkijken

Ik verlos soms muisjes uit hun lijden die m'n kat vangt.

Whah, wat doe je anders als 10 jaar bent en je speelt buiten met jongens?

Niet met barbypoppen spelen hoor Bloos

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:00

Hutten bouwen. Clown

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:02

Naomi_unique schreef:
als ik een muis of een rat zie lopen pak ik automatisch al een schep heb z'n hekel aan die beesten

Alleen omdat jij een hekel aan ze hebt moeten ze dus maar dood? Misselijk Ziek [/quote]

We verkopen hier voer enzo, geloof me hier worden die beesten ook doodgemaakt... je wilt niet weten wat ze allemaal kapotvreten Scheve mond
En ze kunnen er zelf natuurlijk niks aan doen, maar we kunnen hier moeilijk aangevreten zakken verkopen, zelfs als het voor je gevoel goed afgesloten is komen ze nog binnen Verward

Dowski

oi, weet hoe je je voelt... zo had ik een goudvis die op den duur alleen nog maar kon drijven, maar ik zag hem wel ademhalen, hij deed alleen niks meer.....
mijn vader zei dat ik hem op de rand van de vuilnisbak dood moest slaan en dan weggooien Verdrietig na 3 halfslachtige pogingen heeft mijn vader het overgenomen en ben ik naar binnen gerend..... Clown

rust in vrede Harry, je bent in ieder geval met een volle buik gestorven...

Marleeen

Ik reed een keer met mijn fiets. Met mijn handen op het stuur(lichtend) zeg maar,
En toen kwam er een vogel in mijn spaken.. Want hij vloog over de grond heen zeg maar Bloos!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:04

Vriendin van me was een keer heel leuk mest aan het ruimen.
Toen hoorde ze opeens PIEPPIEPPIEP dus ze houdt haar mestvork omhoog en houd hem zo over haar schouder hoort ze opeens veel harder piepen kijkt ze achter zich naar die mestvork zat er een gespiest muisje aan Huilen van het lachen
Dus ze heeft dat beest eraf gehaald met haar voet, rende die weg met een gat in zn buik Nagelbijten / Gniffelen
Uitendelijk heeft iemand adners dat beest doodgeslagen met een schep.

Zelf ben ik niet zo van het moorden Clown
Ik kan het gewoon niet.
Muggen wel, de rest zet ik netjes buiten de deur.
Muizen worden hier met een hele hoge piep weggejaagt Knipoog

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:06

Ik heb een keer een rat vermoord, deze was al vergiftigd en half dood.
Verder nog 2 andere ratjes, een muis en diverse vogels Bloos

Maarja, meeste van deze dieren die hadden al wat, de ratten waren overlast...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:08

Ik heb ook wel eens een jonge geit 'vermoord'. Beest zat vast, halfdood en gestikt in het gaas. Nek helemaal ontveld. Heb hem toen maar de genadeslag gegeven... (kende de boer van het bedrijf, zijn dochter was er ook bij. Niet dat ik zomaar iemand zijn geit uit haar lijden ga verlossen).

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:09

marleentje94 schreef:
Ik reed een keer met mijn fiets. Met mijn handen op het stuur(lichtend) zeg maar,
En toen kwam er een vogel in mijn spaken.. Want hij vloog over de grond heen zeg maar Bloos!

Ik moet nu opeens weer denken aan een bokker die ooit schreef dat er een eend tegen haar hoofd was gevlogen toen ze op de fiets zat, maar goed.. Huilen van het lachen

Ik heb vroeger (was 5 jaar ofzo) wel eens een kikkervisje ontleed met mijn beste vriendje, hij was in ieder geval al dood op het moment dat we met een stukje in hem gingen pielen want we waren aan het ruzie maken wie het ging doen. Dromen

Mijn zus heeft deze zomer op vakantie tijdens het eten een vlieg vermoord; we zaten 's ochtends koffie te drinken en er lag standaart bestek klaar. Er vloog elke keer een vlieg bij ons, en zij vond dat heel vervelend - ze is 's ochtends niét te genieten; irriteert zich dan aan alles - dus ze pakt een mes en haalt uit (hij was aan het vliegen dus zat niet stil) en *plof* hij valt zo dood neer op tafel. Gekke mens heeft gewoon een vlieg uit de lucht knock out geslagen met een mes. Huilen van het lachen

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:11

Ja zeker heb ik wel eens iets vermoord.Vliegen,spinnen,bijen , wespen ; noem maar op.Ben ik zeker niet trots op maar ben wel blij dat ik nooit een muis,rat,parkiet goudvis oid heb vermoord.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:12

Ik heb een keer een egel doodgereden met de auto.. Nu kan dat gebeuren, maar de manier waarop..
Ik zag hem, wilde uitwijken en stuurde dus een bochtje en dat is hem fataal geworden.. Daardoor reed ik er precies overheen.. Huilen
Ben wel teruggereden om te zien of hij echt dood was..

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:12

MisMartine schreef:
Whah, wat doe je anders als 10 jaar bent en je speelt buiten met jongens?

Niet met barbypoppen spelen hoor Bloos

Haha daar heb ik vroeger ook mee te maken gehad. Maar hoe vaak heb ik wel niet beesten gered uit de klauwen van dat soort achterlijke jongens die vaak zelfs nog ouder waren dan mij.. Nagelbijten / Gniffelen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:13

Uhmm wel eens vissen door de wc gespoeld Bloos
En ook gewoon muggen, vliegen enzo.

Mijn nicht heeft een keer haar hamster helemaal ingespoten met haarlak, ze wilde hem niet meer.... Arme beestje was gewoon zo stijf geworden dat ie niks meer kon Ach gut (was ze nog jong)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:14

Ik ben dit jaar op een baby-zwaluw die uit ze nest was gevallen gaan staan. Hoorde opeens zo'n hele harde piep en toen iets onder me voet. Lag hij daar dood. Scheve mond
Arm ding. Ik voelde me echt schuldig. Scheve mond

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:14

tanya89 schreef:

Mijn nicht heeft een keer haar hamster helemaal ingespoten met haarlak, ze wilde hem niet meer.... Arme beestje was gewoon zo stijf geworden dat ie niks meer kon Ach gut (was ze nog jong)

Dat is echt ziek. Nagelbijten / Gniffelen Hoe komt ze erop... Verward

CTJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:15

Ik had een hamster die altijd los liep door de kamer. Maar hij was een keer onder het kleed gekropen en dat had ik niet gezien. Ben ik dr bovenop gaan staan. Heb het horen kraken en alles.
Als ik nu over het kleed loop en iets hoor kraken schrik ik nog steeds.
Hamster was gelukkig wel in één keer dood.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:16

Redrumfox schreef:
tanya89 schreef:

Dat is echt ziek. Nagelbijten / Gniffelen Hoe komt ze erop... Verward

Ja.. geen idee, maar wel erg sneu!

SHALALA

Vissen Haha!

gillian

Ik ben een keer per ongeluk op een muis gaan staan die gif op had en dus in de stalgang rondwaggelde...
Terwijl ik dit typ, voel ik het nog kraken onder m'n schoen...walgelijk Lips are sealed

tante_trien

Ik heb een heleboel vlooien vermoord, de vlooiendruppels willen op een of andere manier niet meer werken, dus dan maar met de hand. Ik denk dat ik inmiddels aan de 50 zit. En dan natuurlijk nog muggen, spinnen, en andere vieze kruiperige beestjes.

Ook heb ik een keer een meeuw dood gereden met me brommer Verdrietig , het was de meeuw, of mezelf voor een bestelbus gooien. Het spijt me zeer, maar mijn keus is dan snel gemaakt.

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:19

Heel vroeger hadden wij een kanarietje en die kon niet meer goed ademen.
Na een tijd roept me moeder me uit bad: MIRTHE DE KANARIE STIKT!
Ik in een badhanddoek naar het beestje gerend die me moeder in der handen had.Mijn handen waren nat en er hing nog water aan blijkbaar had het beestje mij willen bijten maar had water genomen, daarna ging het weer helaas een dag later heeft ie een kwartrier staan adem happen , ik wist dat ie het niet ging halen,...
Men moeder wou niet dat ik hem doodmaakte toen ze naar de winkel ging heb ik met de ogen toe zijn nekje omgedraaid, het diertje sukkelde al weken en zou sterven of het nu pijnlijk was of snel.Ik koos voor snel.
Een paar weken terug vonden we een rat die kleintjes had, uiterraard schreeuwe ik alles bij elkaar en de kat kwam sprong op het beest en nam het mee,...
De jonkies zaten alleen na een uur geen moeder te hebben gezien heeft me moeder ze met de schup doodgeslagen,...

Ik vind het heel erg voor Harry.