Mijn oudste kat is zwaar getraumatiseerd door iets wat in haar jonge leventje gebeurd is. Die was er met een tik echt niet beter van geworden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nadya schreef:Maar Esperanza, wat is nou de moeite om het elke keer met een plantenspuit te doen? Wij hadden er gewoon twee in huis staan, zodat we ze aardig bij de hand hadden, als er eens wat gebeurde.
Mijn oudste kat is zwaar getraumatiseerd door iets wat in haar jonge leventje gebeurd is. Die was er met een tik echt niet beter van geworden.

salsaentango schreef:een bloemenspuit en dan even van een afstand er heen spuitenhielp bij ons erg goed.!

)
En de ander hebben we zelfs wat strenger aangepakt maar niks werkt, echt niks. Ja, zodra je op staat. Inmiddels is hij een jaar bij ons. En begint er wat vordering te komen. Hij gaat bijv niet de tuin in en niet het aanrecht of de tafel op als we er zijn. Maar het is wel een enorme aanhankelijke kat en ook niet gemeen maar altijd speels.
* De tafel(bijv) afgehaald. En nu als ik bijvoorbeeld alleen maar :UUH zeg en een beetje mijn stem verhef is het al genoeg. (die van ons klom de eerste keer met kerst in de nacht een keer in de kerstboom.. Toen zijn er allemaal ballen gevallen en die boom bijna dat ze dat in iedergeval nooit meer heeft gedaan.