Geniet maar lekker van je hond en de puppie's die komen gaan.
zo te zien kunnen we alles met een gerust hart aan jou overlaten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lodo schreef:De leeftijd is geen enkel probleem hoor. Honden zijn geen cavia's die voor hun eerste levensjaar het beste hun eerste nest moeten hebben want anders kunnen de jongen blijven steken in de bekkenuitgang (dystocie). Bij honden is dit zelden het geval, behalve bij de bullen, dus de kortschedelige rassen. Ik vind dat jullie heel goed bezig zijn hoor met de aankomende bevalling en alles ziet er prima verzorgd uit, incl de teef![]()
Veel plezier !.
Tip: haal wat slijmuitzuigers bij de dierenarts om na het openen van het vruchtvlies de neusgangen en het keeltje mee uit te zuigen. Dit vergroot de overlevingskans aanzienlijk !. verder flink ruw droog en warm wrijven die pups !
sexy_back schreef:lodo schreef:De leeftijd is geen enkel probleem hoor. Honden zijn geen cavia's die voor hun eerste levensjaar het beste hun eerste nest moeten hebben want anders kunnen de jongen blijven steken in de bekkenuitgang (dystocie). Bij honden is dit zelden het geval, behalve bij de bullen, dus de kortschedelige rassen. Ik vind dat jullie heel goed bezig zijn hoor met de aankomende bevalling en alles ziet er prima verzorgd uit, incl de teef![]()
Veel plezier !.
Tip: haal wat slijmuitzuigers bij de dierenarts om na het openen van het vruchtvlies de neusgangen en het keeltje mee uit te zuigen. Dit vergroot de overlevingskans aanzienlijk !. verder flink ruw droog en warm wrijven die pups !ik las de reactie zonder de naam te zien en wist gelijk wie het geschreven had....
ps geluksvogel: het is zo mooi om die pups voor het eerst geluid te horen maken... trust me...
lodo schreef:sexy_back schreef:ik las de reactie zonder de naam te zien en wist gelijk wie het geschreven had....
ps geluksvogel: het is zo mooi om die pups voor het eerst geluid te horen maken... trust me...
slim he... honden zijn geen cavia's...![]()
Inge_ schreef:Oh wat leuk Ayla!En wat een móóie hond.
Ik ben heel benieuwd naar de puppy's dus heel veel foto's plaatsen als ze er eenmaal zijn.
![]()
(vind de reacties van sommige mensen nogal overdreven trouwens)