kat poept in de tuin bij de buren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierfysio

Re: kat poept in de tuin bij de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:50

jouw kat, dus jouw probleem; niet dat van de buurman. jij zult dus voor een oplossing (met de daarbij behorende kosten) moeten zorgen. zijn al zat crea-bea tips genoemd! Knipoog

zou me wat moois wezen anders! stel je voor; ik heb een hond en een paard, dat ik die ook bij de buren in de tuin laat poepen. zullen ze blij mee zijn...

de katten van onze buren sch*%ten ook onze hele tuin onder, en ik erger me er woest aan! Boos! heb er al vaak iets van gezegd, maar wordt niks aan gedaan.
nouja, we gaan volgend jaar toch weg hier waarschijnlijk, dus we zingen 't wel uit. Haha!

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:59

Sateprikkers wil ook nog wel eens helpen Knipoog Heb ik ook een tijdje gedaan op de plek waar de kat van onze buren elke keer poepte.

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:08

? hoe moet ik me dat voorstellen? Zet je die sateprikkers recht op in de grond of zo? Maar daar kunnen ze toch gemakkelijk om heen lopen? En ze zien die dingen toch staan?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:14

toen ik de titel las dacht ik...hij kan beter bij de buren poepen als in je eigen tuin Clown maar goed het is een ander probleem...
maar ik vind ook dat het jou kat is en dus jou verantwoordelijkheid!
er zijn idd genoeg oplossingen om je kat in jou tuin te houden!

tamorka schreef:
hoe moet ik me dat voorstellen? Zet je die sateprikkers recht op in de grond of zo? Maar daar kunnen ze toch gemakkelijk om heen lopen? En ze zien die dingen toch staan?

die zet je neer op de plekken waar hij niet mag zitten/poepen... tenminste zo deden wij dat! werkt wel want ze gaan echt niet met hun kont op een sateprikker zitten Haha!

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:04

Rianneke schreef:
toen ik de titel las dacht ik...hij kan beter bij de buren poepen als in je eigen tuin Clown maar goed het is een ander probleem...
maar ik vind ook dat het jou kat is en dus jou verantwoordelijkheid!
er zijn idd genoeg oplossingen om je kat in jou tuin te houden!

tamorka schreef:
hoe moet ik me dat voorstellen? Zet je die sateprikkers recht op in de grond of zo? Maar daar kunnen ze toch gemakkelijk om heen lopen? En ze zien die dingen toch staan?

die zet je neer op de plekken waar hij niet mag zitten/poepen... tenminste zo deden wij dat! werkt wel want ze gaan echt niet met hun kont op een sateprikker zitten Haha!

Precies, dat bedoel ik Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:06

Mummie schreef:
Precies, dat bedoel ik

Haha!
maar goed ik weet niet of de buurman op een zandbak vol sateprikkers zit te wachten Vork

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:11

Nee, daar heb je ook wel weer gelijk in. Zolang de kinderen er niet in spelen maakt het niet zoveel uit maar daarbij vind ik toch dat je je kat gewoon in je eigen tuin moet houden en zorgen dat anderen er geen last van hebben.