Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
celticpony schreef:JE ZIET TOCH WAT HET DIER VOOR BEDOELINGEN HEEFT en zo niet ga zelf op cursus. en ja alsje een hond hebt waarvan je weet dat het erg angstig is of juist heel dominant houd je daar rekening mee in geval met anderen, maar om de regels maar te volgen om het volgen en daarmee ook nog een schop goedkeuren
tessyke schreef:een aangelijnde hond en een loslopende hond geeft zoiezo problemen...
celticpony schreef:weet je wat,iedereen die een hond wilt,trekt hem een truitje en een broek aan en we behandelen ze net als onszelf......gefrusteerd worden die beesten ervan. laat de dieren nou gewoon eens zichzelf zijn, ga eens kijken op hondenlosloopterreinen,de honden regelen het onderling echt wel zelf met elkaar. Al die regeltjes om elkaar maar niet tot last te zijn,ik word er echtvan. JE ZIET TOCH WAT HET DIER VOOR BEDOELINGEN HEEFT en zo niet ga zelf op cursus. en ja alsje een hond hebt waarvan je weet dat het erg angstig is of juist heel dominant houd je daar rekening mee in geval met anderen, maar om de regels maar te volgen om het volgen en daarmee ook nog een schop goedkeuren
![]()
ik denk dat men moet beseffen dat je hier gevaarlijke dieren door creeert.
ik geloof dat ik nu mijn boosheid wel kwijt ben, alhoewel een schop uitdelen misschien beter werkt
nomes schreef:tessyke schreef:een aangelijnde hond en een loslopende hond geeft zoiezo problemen...
Dus tessyke, als mijn poeperige hondje heel vrolijk kwispelend op jouw honden af komt lopen, schop je hem meteen weg?Da's ook niet lief...
tessyke schreef:een aangelijnde hond en een loslopende hond geeft zoiezo problemen...
Eejj schreef:JeetjeVolgens mij was ik echt uit me vel gesprongen. Goed dat je je hebt kunnen inhouden
Je pup verder geen trauma's ?
celticpony schreef:ik snap dat er gedragsgestoorde honden zijn en dat daar rekening mee gehoudenmoet worden, kwalijk als je dat niet doet (onze hond bijt kinderen,houd ik dus ook absoluut bij kinderen weg) maar waar het mij om gaat is het principe dat iemand direct eenschop geeft terwijl hij niet de situatie beoordeelt maar uitgaat van regeltjes...vind ik kwalijke zaak...
Meissie17 schreef:Als een man mijn honden zou schoppen. Dan was hij nog niet jarig, dan had die man een trap + een grote bek van mijn kunnen verwachten.
Het is nergens voor nodig om een puppy te schoppen. Puppy's zijn net kinderen en moeten nog van alles leren.