Black and Tan Jack Russel aan het bvallen, met foto's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Re: Black and Tan Jack Russel aan het bvallen, met foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 20:56

l0rdJ schreef:
Dat kan best dat dat daar allemaal gebeurt, en daar ben ik me heel erg van bewust! Meer dan heel erg zelfs, maar dat betekent dus meteen dat deze pups die nog geen 2 dagen oud zijn, ook maar meteen in het asiel belanden?

Dat heel de wereld dat doet, betekend niet dat de ts ook zo is, of wel soms??

Ik ga me er verder niet mee bemoeien, mede doordat ik het ook merendeels met jullie eens ben, echt waar. maar het gaat mij dus echt om de manier waarop mensen worden beoordeeld, en waar meerdere vooroordelen over worden uitgesproken....

Ik hou me er verder buiten, dan kan het topic weer dienen waar het voor was, als jullie nog iets aan mij gericht te melden hebben, kan dat via pb.

Nogmaals, ik ben het dus wél met jullie standpunt eens, maar niet met de manier waarop het word verteld sorry..

Sluit ik me bij aan

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:02

hmm moeilijk punt weer....iemand die eigenlijk gewoon heel blij laat zien dat ze trots is op haar pups maar anderzijds ook niet slim aangezien dit commentaar met deze achtergrond meer dan terecht is..

alleen wat mij dan weer tegen de borst stoot: waarom wel bij honden zo fel reageren en niet bij paarden en katten en konijnen enz enz?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:04

naadje24 schreef:
hmm moeilijk punt weer....iemand die eigenlijk gewoon heel blij laat zien dat ze trots is op haar pups maar anderzijds ook niet slim aangezien dit commentaar met deze achtergrond meer dan terecht is..

alleen wat mij dan weer tegen de borst stoot: waarom wel bij honden zo fel reageren en niet bij paarden en katten en konijnen enz enz?

Daar wordt dit ook allemaal gezegd Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:05

x_Marr schreef:
naadje24 schreef:

Daar wordt dit ook allemaal gezegd Knipoog

dat ben ik niet met je eens

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:09

Beter kijken misschien? Lachen
Het is gewoon een feit hoor Nagelbijten / Gniffelen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:14

x_Marr schreef:
Beter kijken misschien? Lachen
Het is gewoon een feit hoor Nagelbijten / Gniffelen

misschien moet je zelf beter door bokt heen spitten Verward
sjonge wat een stomme reactie Koe

ik zie meer dan genoeg kittens,veulens, en weet ik veel wat voor topics nog meer hier op bokt waar deze discussie niet op deze manier gevoerd word...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:16

Nou ik heb een hoop topics van kittens gezien waar het er ook zo ging Lachen
En waarom zou het bij veulens zo moeten gaan? Nagelbijten / Gniffelen
Daar zitten niet honderden of duizenden van in een asiel.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:16

leuke puppies.....zeg...

ik heb zelf een kruising JR, die merendeel bruin is....

ach zolang jij een goed adres voor de hondjes vind....

als reactie op mensen hier in topic...

ik fok ook met paarden...

als je kijkt hoeveel paarden er waardeloos verzorgd worden....

betekend nog niet dat ik niet met mn paard mag fokken of wel?

dan nog maar niet over de kinderen op deze wereld te spreken,

dan kan iedere vrouw haar baarmoeder er nu wel uit laten halen....

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:18

x_Marr schreef:

nee maar hoeveel paarden worden er wel niet slecht verzorgd...en dan heb ik het over geestelijk en lichamelijk......
Laatst bijgewerkt door amen op 05-09-07 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:19

naadje24 schreef:

ik reageer ook wel zo bij kittens, konijnen topics lees ik eigenlijk niet en paarden? ik vind er wel een heel groot verschil in zitten ..

maar goed, omdat er op het ene misschien minder gezegd word, maakt niet dat ik in dit topic mijn ongenoegen niet mag uiten.. Knipoog

daarbij ben ik veel meer betrokken bij honden en fokken en dan helemaal met de JR.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:19

x_Marr schreef:

nee die gaan gewoon naar de slager!
kijk maar naar het overschot aan shetlanderhengstjes!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:21

baroen schreef:
naadje24 schreef:

ik reageer ook wel zo bij kittens, konijnen topics lees ik eigenlijk niet en paarden? ik vind er wel een heel groot verschil in zitten ..

maar goed, omdat er op het ene misschien minder gezegd word, maakt niet dat ik in dit topic mijn ongenoegen niet mag uiten.. Knipoog

daarbij ben ik veel meer betrokken bij honden en fokken en dan helemaal met de JR.

ik heb ook nooit gezegd dat je geen ongenoegen mag uiten en als je goed mijn reactie leest ben ik het ook eens met wat er gezegd word Knipoog

mijn hart ligt namelijk ook bij de honden aangezien ik zelf 2 honden heb waaronder 1 JR Knipoog

baroen

sigrid1182 schreef:
x_Marr schreef:

nee maar hoeveel paarden worden er wel niet slecht verzorgd...en dan heb ik het over geestelijk en lichamelijk......

ik heb het woord slecht verzorgen niet in de mond genomen in dit topic, ondoordacht fokken, niet weten waarmee je fokt en puur vermerderen, dat is het wel, tel er daarbij nog op, dat er een rasnaam opgeplakt word, terwijl het gewoon om een kruising gaat..

Air

sigrid1182 schreef:
x_Marr schreef:

nee maar hoeveel paarden worden er wel niet slecht verzorgd.....

Ja, maar neemt dat toe als je paard een veulen krijgt? Knipoog
Meestal niet, een paard krijgt namelijk maar 1 veulen, niet 3 of meer tegelijk.

Oja, hier een voorbeeld ervan dat er ook bij kittens wordt geklaagt:
viewtopic.php?f=73&t=826848&st=0&sk=t&sd=a&hilit=weer+nestje+kittens

Ja maar shetlanderhengstjes, hoeveel zijn dat er? zijn dat er duizenden?
Er zitten meer dan duizend honden en katten in een asiel, vaak ook in de vakantie's omdat ze worden achtergelaten, dat heb ik nog niet vaak bij paarden zien gebeuren, iig niet zo vaak als bij honden of katten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:23

ja dat zijn er duizenden! en je kan wel met voorbeelden gaan rondstrooien hier,maar zo kan ik een hele pagina volmaken met dat soort voorbeelden dat het niet gebeurd....beetje onzinnig..

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:24

Citaat:

Citaat:
ik heb ook nooit gezegd dat je geen ongenoegen mag uiten en als je goed mijn reactie leest ben ik het ook eens met wat er gezegd word Knipoog

mijn hart ligt namelijk ook bij de honden aangezien ik zelf 2 honden heb waaronder 1 JR Knipoog

weet ik toch Haha!

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:25

Het gaat hier wel erg offtopic.. Jammer dat mensen meteen zo reageren als iemand blij is met de leuke pups die ze heeft.. en ja dan is het maar geen Jack russel hoe moet ze 'm dan noemen?

kris erg fijn voor je dat ze gezond zijn! Wel weer foto's plaatsen als ze wat ouder zijn he?!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:26

Wauw, wat een hatelijke reacties zitten er weer tussen van betweters...
Is echt weer die "Ik weet het beter dan jij "-moraal die erg vaak voorbij komt de laatste tijd.

Er wordt behoorlijk op de man gespeeld, gesmeten met persoonlijke info op zeer hatelijke wijze.
Een discussie voeren is blijkbaar ook een kunst die niet iedereen machtig is, in tegenstelling tot het gooien met modder.

Bij mijn weten is de Ts wel iemand die kansloze dieren opneemt en haar stinkende best doet ze er weer op te helpen..(verwijs even naar haar topic over het zielige hoopje dat ze als paard heeft, maar inmiddels weer stevig op de benen staat ..)

Dat toont voor mij aan dat ze geen broodfokker is die voor de centen puppies fokt, en ben er van overtuigd dat ieder van dit nest goed terecht komt.

Erg jammer dat jullie juist een dergelijk persoon bashen..

Geniet van ze zolang ze er zijn, ben zeer benieuwd naar de opdroogfoto's...
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 05-09-07 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:27

naadje24 schreef:

Waarom zeg je dat dan naadje24? Clown
Jij zegt dat het NIET bij paarden katten en konijnen gezegd wordt, daarom kom ik met een bewijs dat het WEL gebeurt Lachen

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:29

jacimatho schreef:
Wauw, wat een hatelijke reacties zitten er weer tussen van betweters...
Is echt weer die "Ik weet het beter dan jij "-moraal die erg vaak voorbij komt de laatste tijd.

Er wordt behoorlijk op de man gespeeld, gesmeten met persoonlijke info op zeer hatelijke wijze.
Een discussie voeren is blijkbaar ook een kunst die niet iedereen machtig is, in tegenstelling tot het gooien met modder.

Bij mijn weten is de Ts wel iemand die kansloze dieren opneemt en haar stinkende best doet ze er weer op te helpen..(verwijs even naar haar topic over het zielige hoopje dat ze als paard heeft, maar inmiddels weer stevig op de benen staat ..)

Dat toont voor mij aan dat ze geen broodfokker is die voor de centen puppies fokt, en ben er van overtuigd dat ieder van dit nest goed terecht komt.

Erg jammer dat jullie juist een dergelijk persoon bashen..

Geniet van ze zolang ze er zijn, ben zeer benieuwd naar de opdroogfoto's...

ik reageer alleen op wat ze zelf schrijft, ken haar niet, speel ook niet op de man ( vrouw) of het nou pietje, klaasje, jantje of kris is? daar gaat het mij totaal niet om en of ze nou ook een sneu paard opknapt? wat heeft dat te maken met het feit dat ze bewust een nest kruisingen fokt onder een rasnaam? ze zou toch juist beter moeten weten als diergeneeskunde student.. Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:31

x_Marr schreef:
naadje24 schreef:

Waarom zeg je dat dan naadje24? Clown
Jij zegt dat het NIET bij paarden katten en konijnen gezegd wordt, daarom kom ik met een bewijs dat het WEL gebeurt Lachen

omdat merendeels er NIET gereageerd word in topics van veulentjes en katten met kruisingen van die x die x die...
die jij aanhaalt had ik uiteraard gezien en ja die is in zijn erg vorm dus word er wel gereageerd maar er zijn genoeg topics waarin dat dus niet gebeurd! dus of allemaal of allemaal niet dan toch ?

leg ik het nou zo moeilijk uit ofzo Sigaar

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:41

naadje24 schreef:

Doe ik ook wel, maar ik weet minder van bijvoorbeeld katten. Dan zal ik daar minder snel reageren. En de mentaliteit en gevolgen bij het fokken met paarden zijn een stuk anders.

Overigens was ik hier in het topic degene die de kat erbij sleepte (onterecht, zo blijkt achteraf, waarvoor mijn excuses).

Hatelijk vind ik de reacties niet, wel geïrriteerd. Logisch ook, dit is topic nummer zoveel.
En inderdaad, van een diergeneeskundestudent zou ik beter verwachten (van iedereen overigens, maar helemaal van iemand die er met haar neus bovenop zit).
Sommige mensen zouden in plaats van uit dit pretnest een Hussel uit het asiel een plekje kunnen bieden. Dat vind ik gewoon sneu voor die Hussels daar. Die Hussels daar komen ook uit dit soort nestjes, die hebben daar niet om gevraagd.
Feit is gewoon dat honden die bij een goede fokker vandaan komen minder kans hebben om in het asiel te eindigen, dan honden uit pretnestjes die weg moeten en op bijvoorbeeld Marktplaats worden aangeboden. Gewoon het verschil tussen impulsaankoop en goed-over-nagedachte-aankoop.

En dan heb ik het hier nog niet eens gehad over de gezondheidsproblemen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:12

oke snap ik

maar vertellen jullie deze dame dan even dat ze een rashond had moeten kopen
viewtopic.php?f=177&t=826638&hilit=kruising

en hier weten ze ook niet wie pappa is...weer een papierloos paard Clown
viewtopic.php?f=130&t=826043&hilit=geboren

nog zo een papierloos ding gefokt
viewtopic.php?f=175&t=827203&hilit=geboren

deze was blijkbaar niet opgevallen anders was ie wel 8 pagina's groter Clown
viewtopic.php?f=147&t=825070&hilit=nestje

ook broodfok? Clown
viewtopic.php?f=177&t=824294&hilit=nestje

hier word helemaal niks gevraagd,maar toch een nestje!!
viewtopic.php?f=177&t=823733&hilit=nestje

broodfok??
viewtopic.php?f=177&t=823335&hilit=nestje

en hoppa weer een nestje!
viewtopic.php?f=177&t=819337&hilit=nestje

en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan!!!

X_Marr, ik zie hier al het commentaar niet hoor!!

dus waarom het ene topic wel verzieken en het andere niet?

en nee ik bedoel hier niet mee dat jullie nou moeten gaan reageren op de andere topics maar wel om dit topic niet tot de grond toe in te boren
wat de TS doet is niet goed maar kan ook via pb verteld worden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 05-09-07 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:13

Achja, Naadje24, het ene HAW topic wordt ook niet ''verziekt'' en het andere wel Knipoog
En volgens mij hebben we het er hier ook niet over dat je geen dier mag nemen zonder papieren? :S

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:15

ow ja nou ineens is het "ach ja" ...
waarom de 1 wel en de ander niet? de boktmentaliteit gaat hard achteruit Slapen