Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:31

Ik snap dat gewoon niet
Het is je hondje, je kindje, en ik kan me nog zo goed herinneren dat de mijne weg was. Ik was helemaal door het dolle heen toen ik hoorde dat ie terecht was en 10 minuten later stond ik op de stoep met papieren om te bewijzen dat het echt mijn hond was Lachen

Je moet het nooit van anderen laten afhangen, of zo laat heengaan. Die mensen zullen ook wel denken... Wanneer je de hele dag vrij hebt dan kun je toch gelijk gaan?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 10:32

Kimmie_girl schreef:
Ik wil best gaan kijken neem aan dat je het wel snel wilt weten Scheve mond of het hier om jou hondje gaat..
Ik zou dan echt niet kunnen wchten tot vanavond!

Ja dat is ook zo maar ik ben zometeen kijken naar dat andere adres, moet daar om half 12 wezen en daarna kom ik niet meer op internet vandaar.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 10:33

slimmerik schreef:
Ik snap trouwens niet dat je nog niet die mensen gebeld hebt die dat hondje gevonden hebben en er nog niet heen bent.

omdat hun graag wilden dat ik om half 12 kwam, ze moesten nog boodschappen doen.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:39

LadyElmira schreef:
slimmerik schreef:
Ik snap trouwens niet dat je nog niet die mensen gebeld hebt die dat hondje gevonden hebben en er nog niet heen bent.

omdat hun graag wilden dat ik om half 12 kwam, ze moesten nog boodschappen doen.

Dan kan je mooi , in tussentijd , bij de flyer in ridderkerk kijken Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 10:41

nee nightlover want ik ben in nieuw lekkerland, eer ik daar ben op mijn fiets is het allang geen half 12 meer. Ik ga er maar vanaf, ookal hebben jullie een andere manier van doen heb ik daar geen zin in.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:42

Nieuw Lekkerland? Is daar je hondje weggelopen? Je blijft in je vrije tijd toch op het adres waar je hondje is weggelopen? Mocht hij terugkomen. Ach èrm dier....

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:43

maare, is ze nu boven water of wat?

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:44

LadyElmira schreef:
nee nightlover want ik ben in nieuw lekkerland, eer ik daar ben op mijn fiets is het allang geen half 12 meer. Ik ga er maar vanaf, ookal hebben jullie een andere manier van doen heb ik daar geen zin in.

Hier in de omgeving regent het .
Zal je hondje leuk vinden Vork

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:44

Pfff, ben jij ongelovelijk laks zeg...vraag me af of jij je hondje wel waard bent.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:45

lees ff d'r profiel, daarin staat dat ze van luieren houdt. Verklaard een hoop, dus hoeven we er niet meer woorden aan vuil te maken.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:47

loeckie schreef:
lees ff d'r profiel, daarin staat dat ze van luieren houdt. Verklaard een hoop, dus hoeven we er niet meer woorden aan vuil te maken.

Nagelbijten / Gniffelen

Als ik hem vind hou ik het arme beestje Tong uitsteken
Blijkbaar word hij "niet zo erg" gemist

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:50

idd is dat hondje wel waard . maar sommige mensen denken tis maar een hond. en wat maakt het uit dat je de volgende dag moet werken . gewoon 24 uur gaan zoeken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:51

Billy heeft zo ook eens op loop gegaan, wij helemaal in paniek direct politie gebeld, en asiels. Ook de omgeving doorgeskamt. Uurtje later kregen we telefoon, dat hij naar een mevrouw was gegaan om aaitjes (billy haat alleen zijn) en die vrouw heeft hem naar het politiekantoor gebracht. Dus wij een uurtje later telefoon, dat hij daar was, ik gaan ophalen zat arme billy te bibberen in de cel, zal hem leren weg te lopen Duivel

Dus altijd direct politie bellen, en je hond ook direct gaan halen Scheve mond

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:53

Ik heb er geen zin an????????? Misselijk

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:53

Als de hond gisternacht al gemeld is bij de DB is TS waarschijnlijk ook nog een hele tijd niet bereikbaar geweest voor de DB.... Onbegrijpelijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:55

Ze moet om half 12 op het werk zijn...en al die tijd van half7 (dan is het licht) tot half 12 dan?

Ik snap het ook niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:56

Nee, RK om half 12 bij die mensen die een hondje gevonden hebben.... Ik wou maar dat die mensen ook bokten.... Duivel

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:57

naja, als die mensen bokte, en dit lazen... persoonlijk zou ik het hondje dan zelf houden, zo'n lakse baas....

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:00

Jeetje heel bokt heeft hun mening al weer klaar.Hoe kunnen wij nou achter de pc zien wat ze doet om haar hond te zoeken.
Ik vind dat er hier een paar wel heel heftig reageren Verward

Ik denk ook dat de meeste niet eens de afstand weten tussen Barendrecht en Nieuw-Lekkerland (zeker op de fiets Knipoog )
Ze heeft alle instanties ingeschakeld,voor het zelfde geld zit de hond bij iemand binnen,nou dan kun je zoeken tot je een ons weegt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:01

als je je nummer me pmt. Dan kan ik je sms of bellen hoe of wat?!
Wil je alleen maar uit onzekerheid helpen hoor.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:05

hondje nog niet tereecht?? en je ouders dan?? kunnen hun niet naar dat adres rijdne met auto als jou te ver is met fiets? of het ov???

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:11

idd mijn ouders hadden al lang in de auto gezeten . maar volgens mij is dit al de tweede keer dat hij weg is gelopen Verdrietig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:12

mel_shet schreef:
Toevallig had ik het er gister met mijn moeder over, wat we zouden doen als ons hondje vermist zou worden. Dit omdat iemand zijn kat kwijt was en een beloning uitreikte van 300 euro aan de vinder.
Wij zouden precies het zelfde doen en pas ophouden met zoeken als we haar hadden.

Hoop voor je dat je je hondje snel weer terugziet!

Heb ook eens een boston terrier gevonden waarbij het baasje geld aanbood, 190 euro
Ik heb gezegd dat ik het niet moest hebben Geld is leuk, maar geld omdat je mensen kunt helpen echt niet.
Maar begrijp wel dat mensen het doen, tegenwoordig hebben veel een extra duw nodig voor ze moeite doen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 11:12

Miss_Shet schreef:
Jeetje heel bokt heeft hun mening al weer klaar.Hoe kunnen wij nou achter de pc zien wat ze doet om haar hond te zoeken.
Ik vind dat er hier een paar wel heel heftig reageren Verward

Ik denk ook dat de meeste niet eens de afstand weten tussen Barendrecht en Nieuw-Lekkerland (zeker op de fiets Knipoog )
Ze heeft alle instanties ingeschakeld,voor het zelfde geld zit de hond bij iemand binnen,nou dan kun je zoeken tot je een ons weegt.

Ze geeft het toch zelf aan. Geen flyers? Alleen maar wat telefoontjes? Wel achter de computer+ paard kopen. Bij het idee dat er een weg is wordt ik al panisch en misselijk. Ik zou echt niet stoppen met zoeken. En op mijn werk zou ik geen zak waard zijn en mooi even wat vrije dagen nemen. En of die mensen nu thuis zijn of niet, ik stond al voor de deur om te horen of ik zijn blaf herkende.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:33

Ik heb ook al genoeg gelezen, TS heeft duidelijk niet hetzelfde gevoel voor haar hondje als ik voor mijn twee honden. Ik zou geen oog dichtdoen zonder mijn honden, mijn werk werd afgebeld (desnoods neem ik gewoon vakantiedagen op) en ik zou zoeken, zoeken, zoeken.... Melding? Ik zou binnen een uurtje aan de deur staan... in vliegende spoed.

Hopelijk is het gemelde hondje haar hond, en is het dier gauw weer thuis... maar ik vind ook dat deze jongedame veel te weinig moeite doet voor haar hondje.. en dat is zachtgezegd.