Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureenn schreef:Ik zou wel als je een chihuahua wilt kopen naar een goede fokker gaan en geen doorgefokte hondjes kopen (die mensen fokken alleen voor het geld) en ook niet via internet.
Verder heb je natuurlijk een riempje nodig. goed voer, een mandje enz gewoon de standdaard dingetjes.
Succes met het overhalen van je vader.
Demone schreef:Als je een hondje koopt vraag dan welk voer de fokker voert!
Dan kan jij daarmee verder voeren en evt. mengen met een ander voer als je het hondje daarop wil overzetten.
(Heb zovaak mensen in de winkel gehad die dat niet wisten, dus compleet ander voer kopen en dan terugkomen omdat hun hondje aan de schijt is, ja hallo!)
Citaat:Zo zal een ‘gewone' huis-chihuahua meestal goedkoper zijn dan een hond,
Moirsa schreef:Citaat:Zo zal een ‘gewone' huis-chihuahua meestal goedkoper zijn dan een hond,
wat bedoellen ze met huis-chihuahua
ipv. een show-chihuahua?
swiffer schreef:Succes. Hoe oud ben je eigenlijk? Is er iedere dag wel iemand bij de hond? Je kunt het diertje niet de halve dag alleen laten hoor.
elmiran schreef:moet je dan niet naar school ofzo?
Nimmedor schreef:Een chihuahua kan wel 7000 euro kosten
Veel ruimte heb je echt niet nodig voor zo'n diertje hoor!
elmiran schreef:die van ons was volgens mij 700 euro.
xx_roos schreef:een chihuahua kan je zoiezo als het koud is (winter) niet uitlaten want dan vat hij koud..
Dus moet je hem leren om op de kattenbak tegaan..
Nyckle schreef:Nimmedor schreef:Een chihuahua kan wel 7000 euro kosten
Veel ruimte heb je echt niet nodig voor zo'n diertje hoor!
7000 is wel wat overdreven! Het kán wel. Ik zag vanmiddag een site van een Chihuahua fokker. Dat zag er allemaal hartstikke netjes uitDie hondjes waren tussen de €800-€1.500!
katiavl schreef:Als je toch maar een gewoon huishondje wilt, waarom ga je niet naar het asiel. Lieve kleine schattige hondjes genoeg, die wachten op een leuk thuisje