Ah gossie, wat zal dat beestje bang zijn geweest. Hoe kan iemand zoiets doen? En dan ook nog eens met z'on mooi hondje? Heel goed van je dat je haar hebt meegenomen. Zo krijgt ze nog een mooie kans
maja wat ik OOK heel raar vind.. je bent in de buurt rondgeweest en dr zijn meerdere mensen geweest die zeiden dat ze al langer rondloopt.. waar hebben die hun hart zitten dan? die laten langere tijd een pup in haar eentje rondwandelen.. wij hebben toevallig net 2 weken geleden een pup gekocht.. dus op t moment geen tijd en ruimte voor een 2de.. ik blijf dit wel even volgen voor namen die voorbij komen.. wij hebben voor onze Floor bedacht maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dus misschien komt hier nog iets leuks langs
tja sommige mensen snap ik ook totaal niet maar ja wat kun je eraan doen
misschien durfden sommige mensen haar niet mee te nemen ofzo ik weet het niet vind het ook raar ik weet wel dat mensen gebeld hebben naar de DB over dat er hondje losliep , dat hebben ze me verteld maar ja ......
Friese stabij zijn wel leuke honden, maar kunnen erg druk zijn en hebben veel aandacht nodig. Tja, een leuke naam, Famke mischien? is Fries voor meisje...
en helaas kwamen net de eigenaren hier weer aan de deur om het kleintje op te halen en ik heb geen poot om op te staan ik moest haar meegeven omdat zij wettelijk de eigenaren zijn ik was ook overrompeld en voel me zo schuldig nu ik heb hier niet goed aangedaan ik kan alleen maar huilen nu
ik heb haar een preek gegeven van hier tot gunder gegeven als ik dat hier nu neerzet kom ik ook niet door de censuur heen
je wil ook niet weten wat ik tegen dat mens heb gezegd
Wat je ook gezegd hebt....ik zal het ongetwijfeld roerend met je eens zijn geweest!!! En hee....Wildervank is niet zover van Assen...dan verdubbelen we haar probleem
he?? maar ze hoefden haar toch helemaal niet meer? misschien een tip om marktplaats goed in de gaten te houden nu.. arm beestje wat voor leven zal ze tegemoed gaan...
kan je de dierenambu niet even inlichten? dat pup weer bij hun is?
Als ik jou was zou ik de DB even bellen. En inlichten van de situatie. Kun je meteen vertellen wat hun tegen jou gezegd hebben. Dat ze neit voor de hond konden zorgen etc, dat ze hem op het balkon gelaten hebben. Als je dat doorgeeft houden hun misschien ook een oogje in het zeil..
:S Jeetje het moet niet gekker worden zeg.... Je hebt goed gehandeld hoor.... Ook al weten we niet precies wat je gezegd hebt, maar het zal niet al te vriendelijk zijn geweest... je goed recht
Kan je niet nog even met de DB bellen om te vragen of hun zelf de hond als vermist op hebben gegeven? Het is L*lig dat hun de papieren hebben maar ze hebben er wel in toegestemd dat jij de pup mocht houden. Helaas wordt het dan wel hun woord tegen het jouwe. Ze hebben je gewoon misbruikt om zelf nog ff de stad in te gaan zonder dat ze met de pup rekening hoefde te houden...
Wat een raar verhaa van die mensenl, ik hoop dat ze nu wat beter voor de hond gaan zorgen. Je hebt het super gedaan om het beestje niet te laten liggen maar mee te nemen!